FRU.PL to miejsce dla ludzi kreatywnych, pozytywnych i nie bojących się trudnych zadań. Działamy międzynarodowo (póki co na 15 rynkach), ale do korporacji nam daleko. Nie wprowadzamy sztywnych zasad, zbędnej hierarchii i wspólnie rozwijamy nasze kompetencje. Sprzedaż biletów lotniczych to tylko jeden element tego, co jest naszą misją – a chcemy, by ludzie nie bali się bujać w obłokach i spełniali marzenia o podróżach.
FRU.PL - Dołącz do nas!
Dołączając do nas, zaczniesz kreować nowatorskie rozwiązania, rewolucjonizujące rynek podróżniczy i e-commerce. Działamy od 2007 roku, jesteśmy obecni w czterech krajach, w tym w Azji, stworzyliśmy kilka fajnych produktów, odnieśliśmy parę sukcesów, ale to jedynie rozbudziło nasz zapał i apetyt na znacznie więcej... Najnowocześniejsze technologie, niebanalne pomysły i przede wszystkim miłość do podróży sprawiają, że swoją robotę wykonujemy zawsze najlepiej – po czym wszystko poprawiamy, bo najlepiej nie ma końca :)
Jesteś specjalistą i szukasz miejsca, które pozwoli rozwijać Ci swoje talenty? A może pasjonują Cię wyzwania i jesteś gotowy, by zmienić swoje życie i zacząć karierę w czymś zupełnie nowym? Niezależnie od tego co już osiągnąłeś, docenimy Twoją motywację i talent! Aplikuj!
Więcej o nas: https://www.fru.pl/nasze-wartosci
FRU po godzinach: https://www.instagram.com/fru_flyhacks_team/
Senior SEM Specialist
Warszawa
Zakres obowiązków:
Czynienie magii z naszymi kampaniami marketingowymi, tak żeby ludziom się podobały i żeby na koniec liczby w tabelkach się zgadzały. W szczegółach wygląda to tak:
• Obsługa kampanii SEM (Google AdWords) i kampanii w sieciach reklamowych, generowanie ruchu poprzez kampanie internetowe, badanie ich efektywności, badanie i optymalizowaniem konwersji,
• Własnoręczne wdrażanie planów optymalizacyjnych,
• Przeprowadzanie analiz oraz raportowanie do lidera zespołu,
• Tworzenie symulacji opłacalności kampanii i planowanie i przedstawianie budżetów reklamowych,
• Współpraca z innymi działami nad prowadzonymi akcjami marketingowymi,
• Tworzenie efektywnościowych kampanii (sprzedaż, booking), leadowych kampanii oraz kampanii wizerunkowych w mediach społecznościowych,
• Budowanie reguł automatyzacji marketingu - Doubleclick, reguły AdWords,
• Praca w dynamicznych warunkach.
Wymagania:
• Doświadczenie w przeprowadzaniu kampanii AdWords, Facebook,
• Certyfikaty Google AdWords,
• Znajomość zasad i wskaźników w marketingu internetowym ze szczególnym uwzględnieniem analityki webowej - Google Analytics,
• Praktyczna wiedza z zakresu programu Excel (vlookup, pivot),
• Umiejętność pisania tekstów (copywriting),
• Duża samodzielność w działaniach,
• Dobra znajomość języka angielskiego (międzynarodowy team), zainteresowanie podróżami oraz umiejętność zarażania swoją pasją będą atutami.
Mile widziane:
• Podstawowa wiedza z zakresu programów graficznych oraz języka HTML,
• Doświadczenie w AdWords Scripts,
• Doświadczenie Google Tag Manager,
• Doświadczenie w analizie finansowej (wiesz co to P&L i z czego się składa),
• Doświadczenie API AdWords, API Google Docs, API Google Analytics,
• Doświadczenie w pracy z w systemie Kanban i Scrum,
• Znajomość języka rosyjskiego, rumuńskiego, wietnamskiego, niemieckiego, norweskiego, niemieckiego, fiński, duński, włoski, hiszpański.
Oferujemy:
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z oddziałami w: Polsce (Warszawa, Kraków), Wietnamie, Rumunii i na Ukrainie,
• Atrakcyjne warunki finansowe oraz bogaty pakiet socjalny (prywatne ubezpieczenie, karta Alianz),
• Atrakcyjną lokalizację z bogatym zapleczem dla pracowników – biuro na 18. piętrze wieżowca w centrum Warszawy; do dyspozycji pracowników: stół ping pongowy, trickboard, pufy sako; świeże owoce oraz kawa,
• Możliwość rozwoju zawodowego (udział w szkoleniach Google w Dublinie oraz innych szkoleniach i konferencjach branżowych),
• Pracę w zespole miłośników podróży, którzy lubią dzielić się swoimi doświadczeniami oraz posiadaną wiedzą,
• Po pracy sesje gier planszowych, squash.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV poprzez formularz dostępny tutaj: http://bit.ly/2gjelXH