Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży MEDIA & ENTERTAINMENT.
W związku z planami dalszego rozwoju poszukujemy kandydata na stanowisko:
Digital Strategy Manager
Miejsce pracy: WARSZAWA
Nr ref: MS/0414/DSM
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za wyszukiwanie nowych możliwości generowania przychodów oraz budowanie wielostronnych rozwiązań marketingowych z udziałem Firmy, jej Partnerów Biznesowych oraz Klientów w Polsce i regionie Europy Centralnej.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Identyfikacja potencjalnych płaszczyzn współpracy komercyjnej z brandami,
agencjami reklamowymi oraz domami mediowymi
• Wyszukiwanie nowych możliwości generowania przychodów
• Przygotowywanie prezentacji i propozycji działań, rozwiązań kreatywno-strategicznych dla wybranego brandu/agencji przy wsparciu i współpracy z innymi pionami Firmy w Polsce i w regionie..
• Sprzedaż projektów i opieka nad wdrożeniem
• Rozwijanie i dbałość o relacje z istniejącymi oraz pozyskiwanie nowych partnerów
WYMAGANIA:
• Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku Strategy Manager, Account Manager w domu mediowym, sieciowej lub dużej lokalnej agencji reklamowej lub mediach cyfrowych – radio, TV
• Doświadczenie w przygotowywaniu i sprzedaży kreatywnych multimedialnych rozwiązań (poza standardowymi kampaniami spotowymi)
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (konieczna komunikacja z HQ w mowie i piśmie)
• Umiejętność pracy w zespole
OFERUJEMY:
• Możliwość rozwijania doświadczenia zawodowego w prestiżowej, międzynarodowej organizacji
• Ciekawe stanowisko o dużym potencjale rozwojowym
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie swojego CV, listu motywacyjnego z klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych na adres: rekrutacja@mediasearch.pl
Prosimy o umieszczenie w temacie maila numeru referencyjnego MS / 0414 / DSM
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.