Dynamicznie rozwijające się sieć reklamy on-line, lider marketingu internetowego dóbr luksusowych, poszukuje osób na stanowisko:
Account Manager
Kluczowe obowiązki:
- pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji biznesowych
- prowadzenie rozmów i prezentacji sprzedażowych
- długofalowe planowanie sprzedaży oraz realizacja planów sprzedażowych
- przygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji, negocjowanie umów
- planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych
- przygotowywanie raportów z przeprowadzonych kampanii
- udziały w konferencjach i warsztatach w roli uczestnika i prelegenta
Wymagania:
- 2 lata doświadczenia w pracy w sprzedaży powierzchni reklamowej w internecie
- umiejętność planowania kampanii reklamowych w Internecie
- wysokie umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i prezentacyjne,
- predyspozycje do nawiązywania relacji biznesowych,
- umiejętność analizy potrzeb Klienta,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- samodzielność w działaniu oraz wysoka organizacja pracy
-wysoki poziom samo motywacji sprzedażowej
- pozytywne nastawienie do życia …
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym i dynamicznym zespole
- perspektywę rozwoju
- możliwość szkolenia i podwyższania swoich kompetencji
- miłą atmosferę pracy
Zainteresowane osoby zachęcamy do przesłania CV na adres:
hr@royalad.pl
wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych o poniższej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Royal Ad Sp. z. o. o., ul. Wiertnicza 141, 02-952 Warszawa, zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości - dla celów związanych z procesem rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.