Wymagania:
- przynajmniej pół roku doświadczenia w agencji social media/agencji interaktywnej
- doświadczenie w planowaniu i realizacji komunikacji marki w mediach społecznościowych (nie, nie tylko Facebook)
- umiejętność pracy w grupie (team realizujący projekt)
- dobra orientacja w trendach i internet we krwi
- a do tego: proaktywność, rzetelność, dokładność, otwartość i kilka innych cech zazwyczaj poszukiwanych przez pracodawców
- mile widziane doświadczenie z branży bankowej
Zakres obowiązków:
- prowadzenie i (współ)tworzenie komunikacji marki w mediach społecznościowych.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia
- pracę w agencji o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość czerpania garściami z wiedzy specjalistów... jeśli tylko przyjdzie Ci na to ochota.
CV prześlij na adres praca@faceaddicted.com
z dopiskiem "community manager".
Zgłoszenia przyjmujemy do 30 sierpnia i zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami.
Pamiętaj o tym, aby w CV (lub w mailu) znalazła się zgoda na przetwarzanie danych osobowych!