Zakres obowiązków:
- opracowywanie planu pozyskiwania sponsorów dla wydarzeń organizowanych
przez wydawnictwo oraz realizacja przyjętego planu
- współpraca z koordynatorami projektów przy tworzeniu koncepcji
finansowania projektu celem określenia możliwości sponsorskich i programu
dla pozyskania sponsorów
- opracowywanie ofert sponsorskich dla zróżnicowanych projektów
- ustalanie warunków umów sponsorskich oraz nadzór nad ich realizacją
- utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych
- monitorowanie oraz analiza rynku
- poszukiwanie nowych i oryginalnych rozwiązań
Wymagania:
- bezwzględnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku z
udokumentowanymi sukcesami
- znajomość technik promocji i komunikacji w mediach społecznościowych
- nastawienie na realizację celów i zaangażowanie
- samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
- komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów
- kreatywność, wysoka kultura osobista
- doświadczenie w negocjacjach, rzetelność, terminowość, dbałość o szczegóły
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: praca@businessman.pl z dopiskiem SPONSORSHIP
MANAGER w tytule.