"Wyborcza" to największy dziennik opiniotwórczy w Polsce. Od ponad 30 lat jesteśmy liderem na rynku prasowym. Około 260 tys. cyfrowych subskrypcji daje nam pierwszą pozycję w Polsce oraz miejsce w europejskiej czołówce mediów cyfrowych. Nasz znak rozpoznawczy to rzetelne i zaangażowane dziennikarstwo. Nieustannie patrzymy władzy na ręce, poruszamy społecznie ważne tematy, nie boimy się mówić o sprawach trudnych i kontrowersyjnych. To najlepszy moment, by dołączyć do zespołu marketingu Wyborczej. Twórz razem z nami niezależne, odważne media.
Twoje zadania:
- planowanie i realizowanie kampanii reklamowych w Facebook Ads i Google Ads,
- optymalizacja kampanii SEM,
- zwiększanie efektywności kampanii reklamowych,
- raportowanie i współpraca z innymi specjalistami.
Proponujemy Ci:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę zdalną lub przyjazną przestrzeń biurową w Warszawie,
- dostęp do pakietu benefitów (karty Multisport , opiekę medyczną, przedpłaconą kartę płatnicza Edenred, dofinansowanie do wypoczynku, zniżki na nasze produkty),
- zniżki na nasze produkty i usługi.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w realizacji kampanii w Facebook Ads lub Google Ads,
- znajomość programu MS Excel,
- mile widziana znajomość programu Google Analytics,
- zainteresowanie branżą i znajomość rynku reklamy,
- odpowiedzialność za powierzone zadania,
- rzetelność i dokładność.