"Wyborcza" to największy dziennik opiniotwórczy w Polsce. Od ponad 30 lat jesteśmy liderem na rynku prasowym. Około 260 tys. cyfrowych subskrypcji daje nam pierwszą pozycję w Polsce oraz miejsce w europejskiej czołówce mediów cyfrowych. Nasz znak rozpoznawczy to rzetelne i zaangażowane dziennikarstwo. Nieustannie patrzymy władzy na ręce, poruszamy społecznie ważne tematy, nie boimy się mówić o sprawach trudnych i kontrowersyjnych. To najlepszy moment, by dołączyć do zespołu marketingu Wyborczej. Twórz razem z nami niezależne, odważne media.
Twoje zadania:
- zwiększanie zaangażowania prenumeratorów poprzez odpowiednią komunikację, do odpowiednich segmentów, w odpowiednim kanale i odpowiednim czasie,
- segmentacja czytelników i budowanie oraz optymalizacja ścieżek komunikacji z prenumeratorami Wyborcza.pl w różnych kanałach (m.in. e-mail, social, google, onsite, push),
- dbałość o częstą powracalność prenumeratorów do serwisu,
- bieżąca analiza zachowań i zainteresowań prenumeratorów w serwisie oraz analizowanie powodów rezygnacji z prenumeraty (w tym rekomendowanie działań zapobiegawczych),
- podwyższanie satysfakcji czytelnika z posiadanej prenumeraty,
- ścisła współpraca z działem badań i analiza przy planowaniu, wdrażaniu i optymalizacji prowadzonych działań,
- ścisła współpraca z działem UX, IT, Marketingu oraz Social Media przy prowadzeniu spójnej komunikacji do czytelników,
- bliska współpraca z działem obsługi klienta celem identyfikacji i zaspokojenia potrzeb prenumeratorów,
- bliska współpraca z copywriter'ami oraz grafikami przy tworzeniu komunikacji do prenumeratorów,
- prowadzenie projektów: od pomysłu, przez współpracę z innych działami, po wdrożenie, analizę i optymalizację,
- prowadzenie komunikacji RTM dla prenumeratorów.
Proponujemy Ci:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę zdalną lub przyjazną przestrzeń biurową w Warszawie,
- dostęp do pakietu benefitów (karty Multisport , opiekę medyczną, przedpłaconą kartę płatnicza Edenred, dofinansowanie do wypoczynku, zniżki na nasze produkty),
- zniżki na nasze produkty i usługi.
Nasze oczekiwania:
- 2 lata doświadczenia w pracy nad zaangażowaniem użytkowników/klientów,
- umiejętność analitycznego myślenia, pracy na danych i wykorzystania ich w optymalizacji działań digital,
- doświadczenie w pracy na narzędziach analitycznych (Google Analytics, Data Ocean, Tableau lub inne),
- umiejętność koncentracji na szczegółach,
- kreatywność i umiejętności pracy projektowej,
- praca na produktach subskrypcyjnych i narzędziach marketing automation będzie dodatkowym atutem.