"Wyborcza" to największy dziennik opiniotwórczy w Polsce. Od ponad 30 lat jesteśmy liderem na rynku prasowym. Około 260 tys. cyfrowych subskrypcji daje nam pierwszą pozycję w Polsce oraz miejsce w europejskiej czołówce mediów cyfrowych. Nasz znak rozpoznawczy to rzetelne i zaangażowane dziennikarstwo. Nieustannie patrzymy władzy na ręce, poruszamy społecznie ważne tematy, nie boimy się mówić o sprawach trudnych i kontrowersyjnych. To najlepszy moment, by dołączyć do zespołu marketingu Wyborczej. Twórz razem z nami niezależne, odważne media.
Twoje zadania:
- przygotowanie i realizacja działań content marketingowych,
- promocja treści wytworzonych przez redakcje,
- opracowywanie niestandardowych rozwiązań w zakresie promocji treści,
- monitoring i optymalizacja,
- przygotowywanie materiałów podsumowujących,
- współpraca z autorami i podwykonawcami.
Proponujemy Ci:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę zdalną lub przyjazną przestrzeń biurową w Warszawie,
- dostęp do pakietu benefitów (karty Multisport , opiekę medyczną, przedpłaconą kartę płatnicza Edenred, dofinansowanie do wypoczynku, zniżki na nasze produkty),
- zniżki na nasze produkty i usługi.
Nasze oczekiwania:
- min. roczne doświadczenie w pracy u segmencie digital (w mediach),
- znajomość rynku internetowego, rynku mediów,
- znajomość trendów i kluczowych wskaźników efektywności kampanii reklamowych,
- dobra organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
- elastyczność i proaktywność,
- otwartość na zmiany oraz wyzwania.
APLIKUJ