Performance Manager
"Wyborcza" to największy opiniotwórczy dziennik w Polsce. Od ponad 30 lat uprawiamy prawdziwe, rzetelne i zaangażowane dziennikarstwo. To właśnie tego dziennikarstwa szukają setki tysięcy czytelników, którzy każdego dnia odwiedzają Wyborcza.pl. I to dzięki niemu mamy 243 tys. prenumeratorów cyfrowych. Zdecydowanie najwięcej ze wszystkich mediów w Polsce, w Europie w pierwszej dziesiątce.
Szukamy osoby na stanowisko Performance Managera, który wesprze pozyskiwanie nowych i utrzymanie aktualnych subskrybentów.
Czym będziesz się zajmować:
- Tworzenie, nadzór i realizacja niestandardowych strategii działań oraz kampanii efektywnościowych prowadzących do zwiększenia sprzedaży subskrypcji cyfrowych oraz utrzymania subskrybentów,
- Zarządzanie budżetem reklamowym i odpowiedzialność za osiągane efekty,
- Planowanie, zakup i rozliczenie mediów w modelach CPS, CPL, CPA, CPC,
- Optymalizacja efektywności prowadzonych kampanii oraz konwersji na stronie,
- Zwiększanie wyników sprzedaży w kanale online oraz zarządzanie kluczowymi KPI,
- Współtworzenie strategii wykorzystania kanałów paid social i paid search,
- Rekomendowanie nowych pomysłów i rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży online,
- Stała praca nad testowaniem hipotez w celu poprawiana efektywności kampanii płatnych,
- Wdrożenie i stały rozwój marketing automation, budowa i optymalizacja lejków sprzedażowych,
- Przygotowanie mediaplanów kampanii, raportowanie wyników kampanii,
- Zarządzanie i konfiguracja narzędzi (m.in. Google Analytics, Google Tag Manager),
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje/wydawcy etc.),
- Monitorowanie i analiza działania konkurencji.
Proponujemy Ci:
- pracę w najlepszym dziale zajmującym się prenumeratami w polskich mediach,
- umowę o pracę,
- pełen wymiar pracy zdalnej na czas trwania pandemii, a po jej zakończeniu pracę w modelu hybrydowym,
- elastyczny czas pracy,
- możliwość udziału w wielu szkoleniach, warsztatach oraz zdobycia wiedzy w branży ekonomii subskrypcji,
- podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
- dostęp do pakietu benefitów (karty Multisport, zniżki na nasze produkty: książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów) oraz na bilety do kina i teatru,
- przedpłaconą kartę płatniczą Edenred,
- dofinansowanie do wypoczynku,
- jeśli zdecydujesz się na pracę w biurze, to do Twojej dyspozycji będzie przyjazna przestrzeń biurowa, przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie - w budynku znajduje się kawiarnia, stołówka, siłownia, basen i sauna, a obok budynku stacja rowerowa Veturilo.
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami performance’owymi, poparte sukcesami,
- Znajomość narzędzi: DoubleClick Campaign Manager, Facebook Business Manager, Search Ads 360, Google Analytics, Google Data Studio, Google Tag Manager, Google Optimize,
- Wiedza i doświadczenie z zakresu SEM, SEO, Programmatic, Paid Social, Afiliacja,
- Zdolności analityczne oraz odwaga w proponowaniu niestandardowych rozwiązań,
- Znajomość zagadnień z obszaru web analityki, traffikowania ruchu,
- Duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań oraz upór w dążeniu do celu,
- Wiedza nt. marketing automation, praktyczna znajomość narzędzi,
- Preferowana znajomość User Experience, CRO, content marketingu,
- Poparte sukcesami zarzadzanie budżetem reklamowym, którego celem jest zwiększanie sprzedaży online.