Strateg mediowy
Grupa Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo, dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Sport.pl, Next.Gazeta.pl, Weekend.Gazeta.pl, Moto.pl, Kobieta.Gazeta.pl, Haps.pl, eDziecko.pl oraz Avanti24.pl, to tylko niektóre z naszych serwisów.
W całej Agorze mamy ponad 100 serwisów internetowych, 20 aplikacji mobilnych, 10 tytułów prasowych, 4 stacje radiowe, 50 nowoczesnych kin oraz tysiące nośników outdoorowych.
Dołącz do naszego zespołu i twórz razem z nami koncepty dla największych marek w kraju !
Czym będziesz się zajmować:
- tworzeniem strategii mediowych online w oparciu o media Agory,
- planowaniem działań dla klienta w horyzoncie kilkumiesięcznym, rocznym,
- monitorowaniem trendów rynkowych, prowadzeniem analiz rynku, konkurencji i grup docelowych,
- analizą środowiska biznesowego klienta,
- tworzeniem wraz z kolegami/koleżankami z zespołu planów komunikacji w oparciu o wypracowane strategie mediowe,
- braniem udziału w spotkaniach z partnerami biznesowymi (w okresie pandemii - via Teams).
Proponujemy Ci:
- współpracę w oparciu o umowę o pracę, w której sam wybierzesz odpowiadający Ci model pracy, bo w Gazeta.pl każdy samodzielnie określa, czy chce pracować w pełni zdalnie czy w modelu hybrydowym,
- zdobycie doświadczenia w jednej z największych grup medialnych w Polsce,
- inwestycje w Ciebie – nauczymy Cię tego, w czym jesteśmy najlepsi,
- pracę w zespole z ludzką twarzą,
- pracę nad praktycznymi projektami we współpracy ze wszystkim mediami grupy medialnej Agora,
- podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med.,
- dostęp do pakietu benefitów (karty Multisport, zniżki do kina, na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów),
- dofinansowanie do wypoczynku,
- jeśli zdecydujesz się na pracę w biurze, to do Twojej dyspozycji będzie przyjazna przestrzeń biurowa, przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie - w budynku znajduje się kawiarnia, stołówka, siłownia, basen i sauna, a obok budynku stacja rowerowa.
Oczekujemy od Ciebie:
- minimum rocznego doświadczenia w planowaniu mediów, najlepiej na podobnym stanowisku w agencji lub domu mediowym,
- kreatywności – głowy pełnej ciekawych pomysłów,
- umiejętności tworzenia strategii mediowych oraz budowania komunikacji od flowchartu do mediaplanu,
- wysoko rozwiniętej komunikatywności i umiejętności dzielenia się wiedzą i pomysłami – cenimy sobie pracę zespołową J
- wszechstronnej wiedzy z zakresu mediów digitalowych,
- znajomości narzędzi Mediapanel, Google Analytics,
- biegłości w wyszukiwaniu informacji w Internecie,
- odpowiedzialności i terminowości.