SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Seniorka w kampanii piwa Hardmade

Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, wystartowała z nową platformą kreatywną, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W jej portfolio debiutują ponadto nowe, innowacyjne warianty smakowe, a opakowania zyskały odświeżoną szatę graficzną. Komunikacja oraz produkty mają łamać stereotyp kategorii.

Bohaterką marki została Mrs. Hardmade, kreowana w kampanii na twórczynię nowych wariantów smakowych oraz gwarant ich pyszności. Jest ona również na bieżąco z trendami popkultury. Jej postać łamie wszelkie schematy – jako wielbicielki modowych wariacji, jako fanki nowomowy i jako wiecznie młodej duchem seniorki. Mrs. Hardmade ujmuje serdecznością, tryska pozytywną energią i zachęca do delektowania się życiem.

Firma podkreśla, że nowa platforma jest odpowiedzią na to, jakiej komunikacji oczekuje grupa docelowa marki Hardmade. Od samej idei, przez wizerunek brand heroski, po konkretne skrypty. Mrs. Hardmade jest bliska, bo więzi są dla młodych jedną z najważniejszych wartości. Jest też zabawna, co według badań jest kluczowe w efektywnej komunikacji. To połączenie daje pozytywny vibe i inspirację do korzystania z życia.

Idea platformy jest odzwierciedlona w wielu kreacjach, bowiem marka przygotowała dwa 15-sekundowe spoty i szeroką platformę digitalową. Wkrótce jednak Mrs. Hardmade da się poznać, przy okazji również innych działań.

Hardmade przechodzi całkowitą transformację, otwierając drzwi do nowej ery komunikacji. Wierzymy, że życie jest zbyt krótkie na nudę i rutynę, dlatego postanowiliśmy uosobić misję marki poprzez stworzenie nowej postaci. Na półkach sklepowych czekają natomiast już nowe, niespotykane smaki. Całe portfolio zyskało również nową szatę graficzną – komentuje Dagmara Roger, brand manager Hardmade.

Piwo Hardmade: nowe smaki i opakowania

W sprzedaży dostępne są już trzy nowe smaki Hardmade: Blackberry Vanilla – smak jeżyny z dodatkiem wanilii, Exotic Kumkwat o smaku egzotycznej pomarańczy oraz wariant bezalkoholowy o orzeźwiającym smaku mrożonej herbaty cytrusowej, czyli Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo bezalkoholowe warianty Hardmade dostępne są w nowej formule – z zawartością soku min. 20 proc. Nowości są dostępne w sklepach i lokalach gastronomicznych na terenie całej Polski.

Pojawieniu się nowej platformy oraz nowych wariantów smakowych towarzyszy odświeżona szata graficzna opakowań całej linii marki. Piwo Hardmade dostępne w butelkach o pojemności 400 ml zyskało bardziej wyraziste kolory, nowoczesną etykietę inspirowaną klimatem retro i kraftową stylistykę.

Kampania promocyjna widoczna będzie w internecie, telewizji i outdoorze. W punktach sprzedaży pojawią się także nowe materiały wizualnie, przewidziane są również akcje samplingowe.

Za pomysł kreatywny odpowiada agencja Przestrzeń, za planowanie i zakup mediów agencja Zenith (Publicis Media). Opakowania zaprojektowało Prism studio.

Dołącz do dyskusji: Seniorka w kampanii piwa Hardmade

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Observer
Garage ich miażdży, a babunia tylko przyśpieszy zgon tej marki...
odpowiedź
User
Ella
„Mrs. Hardmade jest bliska, bo więzi są dla młodych jedną z najważniejszych wartości.”
Babcia robi piwo. Kiedyś robiła schabowe 🥲
odpowiedź