SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ClickAd Interactive i Glad zajmą się kampanią Łodzi w mediach społecznościowych

Agencje ClickAd Interactive i Glad zajmą się obsługą kampanii promocyjnej Łodzi w mediach społecznościowych. ClickAd Interactive będzie odpowiadać za działania na Snapchacie i akcją w social mediach z udziałem internetowych osobowości, a Glad - działaniami na Facebooku.

fot. Łódźfot. Łódź

Ogłoszony na początku maja przez łódzki magistrat przetarg był podzielony na trzy części.

Pierwsza dotyczyła realizacji kampanii komunikacyjno-reklamowej Łodzi z udziałem osobowości mediów społecznościowych. Władze miasta do tych zadań wybrały agencję ClickAd Interactive, która pokonała sześciu konkurentów: agencję Gordo, Heroes, Fundację New Wave, TVN Media, GetHero i We Share. Na te aktywności miasto chce przeznaczyć 119,6 tys. zł.

ClickAd Interactive zajmie się również realizacją działań promocyjno-komunikacyjnych na Snapchacie. O to zlecenie walczyło też 8 innych firm: Agencja Gordo, Burda Media Polska, Heroes, Fundacja New Wave, Social Media Now, GetHero, We Share i Twórnia. Budżet tych działań wynosi 101,4 tys. zł.

Z kolei kampanią reklamową tego miasta na Facebooku zajmie się agencja Glad, która pokonała 13 konkurentów. Wśród nich były takie firmy, jak: Twórnia, GetHero, TVN Media, Mastermind Media, ClickAd Interactive, Fundacja New Wave, Artsem, Blue Eyes Media, WebTalk, Ewitryna, Polska Press, Agencja Gordo, Projekt PR. Ta kampania ma kosztować władze Łodzi 136,7 tys. zł.

Łódzki magistrat planuje jeszcze w tym roku przeprowadzić kampanię promującą miasto w mediach społecznościowych. Działania mają obejmować Instagram, Facebook, Snapchat, YouTube. Urząd miasta chce, by wzięły w niej udział tzw. osobowości social mediów, czyli osoby cieszące się popularnością w mediach społecznościowych. Osoby te miałyby odwiedzić Łódź, a potem relacjonować swój pobyt w mieście właśnie w social mediach.

Do zadań wybranych firm należy m.in. nawiązanie współpracy z właścicielami popularnych blogów i kanałów na serwisach społecznościowych i zorganizowanie ich wizyt w Łodzi, nabór osób, które podejmą rolę tzw. redaktorów profilu i będą zamieszczać na Snapchacie posty na istotne promocyjnie tematy dotyczące Łodzi. Firmy te zajmą się również realizacją działań polegających na płatnym zwiększaniu zasięgu postów opublikowanych przez miasto na Facebooku. Zwycięzcy przetargu będą pracować dla łódzkiego magistratu do połowy grudnia br.

Dołącz do dyskusji: ClickAd Interactive i Glad zajmą się kampanią Łodzi w mediach społecznościowych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
żanada
Zamiast nachalnej reklamy i tracenia kasy na agencje zewnętrzne, proponuję zrobić coś co będzie reklamować Łódź ponieważ będzie tego warte.
Obecnie Łódź ma: lotnisko na którym jest prawie zerowy choć kosztuje miliony,
dworzec Fabryczna na którym biegają dzikie zwierzęta bo ruch jest minimalny,
średnie płace robotnicze za najniższą możliwą stawkę,
ulicę Wschodnią itp. na które lepiej po 20ej nie wchodzić,
ulicę Piotrkowską z licznymi pijalkami wódki
fatalną komunikację miejską
odpowiedź
User
Krys
lepiej zainwestować w niekonwencjonalną reklamę czyli internetową w innym przypadku to wyrzucanie pieniedzy http://www.ism.com.pl/index.php/kampanie-reklamowe/
odpowiedź