SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prawie 5 mln zł zapłaci Łódź za promocję jako gospodarz Siatkarskiej Ligi Narodów Mężczyzn

Władze Łodzi podpisały umowę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, na mocy której będzie się promować jako gospodarz Siatkarskiej Ligi Narodów Mężczyzn 2024. Zapłaci za to 4,7 mln zł netto - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

Artur Szalpuk; fot. TVPArtur Szalpuk; fot. TVP

Siatkarska Liga Narodów Mężczyzn 2024 odbędzie się w Łodzi w dniach 27-30 czerwca br. Mecze w Atlas Arenie rozegra 8 drużyn narodowych spośród 16 uczestniczących w turnieju, którego pierwsza faza odbędzie się w Turcji. Polacy jako zwycięzcy turnieju z 2023 roku, będą w Łodzi bronili tytułu. 

W 2023 roku Łódź była gospodarzem polskiej części Turnieju Kwalifikacyjnego siatkarek do Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. W łódzkich halach rozegrano wówczas 28 meczów, w tym 7 z udziałem reprezentantek Polski. Mecze z trybun Atlas Areny obejrzało 61 750 kibiców. Na zakup usługi promocji miasto przeznaczyło wówczas 2,8 mln zł. Jednocześnie wartość ekspozycji marki Łódź wyliczona na koniec okresu objętego umową została wyszacowana na 66 907 649 zł - podaje miasto. 

“Wykorzystanie potencjału promocyjnego Siatkarskiej Ligi Narodów Mężczyzn 2024 pozwoli konsekwentnie kontynuować kreowanie wizerunku Łodzi jako miejsca ważnych wydarzeń sportowych. Dzięki transmisjom telewizyjnym w kraju i za granicą, Łódź po raz kolejny zaprezentuje się jako miasto, w którym kibice tworzą niepowtarzalną atmosferę podczas zawodów o najwyższą stawkę. Przyciągnięcie do Atlas Areny tysięcy osób z różnych regionów Polski i świata umożliwi pokazanie im zmieniającej się Łodzi jako miasta przyjaznego i nowoczesnego, które warto odwiedzić również w celach turystyczno-rekreacyjnych” - przekonują łódzcy włodarze.

Miasto chce wykorzystać pozytywne walory siatkówki do promocji wśród grup społecznych, których opinia może mieć realny wpływ na kształtowanie rozwoju gospodarczego, ekonomicznego bądź politycznego Łodzi, wizerunku gminy jako zorganizowanego i przyjaznego mieszkańcom gospodarza wydarzeń odbywających się w przyjaznej, rodzinnej atmosferze. Wypozycjonowanie miasta na równi z wszystkimi największymi ośrodkami, które regularnie pełnią funkcje miast gospodarzy spektakularnych widowisk sportowych, jest ważnym elementem całej palety działań gminy ukierunkowanych na zbudowanie pozytywnego wizerunku miasta, niezbędnego do realizacji misji i innych celów. 

Badanie satysfakcji kibica przeprowadzone po Turnieju Kwalifikacyjnym siatkarek do Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024 wykazało, że 90,9 proc. uczestników imprezy uznaje za bardzo prawdopodobny przyjazd do Łodzi w celu udziału w kolejnej imprezie siatkarskiej, ponad 63,5 proc. ankietowanych oceniło dobrze lub bardzo dobrze atrakcje jakie oferuje Łódź przyjezdnym. 

“Sukcesywne budowanie wizerunku miasta jako gospodarza wielkich widowisk sportowych pozwala w dalszym stopniu budować i rozwijać ten kapitał, mając na uwadze jak wielki wpływ ma wizerunek miasta na realizację misji i innych założonych celów samorządu, w tym gospodarczych czy społecznych. Zakup usługi promocji miasta w związku z rozgrywkami Siatkarskiej Ligi Narodów Mężczyzn 2024 pozwoli wykorzystać nośniki i świadczenia niedostępne w drodze innego zakupu, których walorem jest widoczność w transmisjach, przekazach i publikacjach poza granicami kraju” - podkreślają władze Łodzi. 

Dołącz do dyskusji: Prawie 5 mln zł zapłaci Łódź za promocję jako gospodarz Siatkarskiej Ligi Narodów Mężczyzn

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rycyna
A kilkanaście tysięcy mieszkan w śródmieściu dalej nie ma dostepu do kanalizacji. Pewnie Łódź tym bedzie się promować?
odpowiedź