Jeśli pasjonuje Cię:
• media
• marketing
• reklama
• internet
• ludzie i praca z nimi
Praca to dla Ciebie przede wszystkim:
• tworzenie wartości dodanej,
• kreatywne podejście,
• sięganie po więcej każdego dnia,
a dodatkowo cenisz sobie przy tym:
• wolną rękę i zaufanie szefa,
• różnorodność wyzwań,
• możliwość realizacji własnych pomysłów,
• ciągły rozwój i naukę.
No i możesz się poszczycić:
• doświadczeniem pracy w mediach,
• umiejętnością zarządzania zespołem doradców,
• strategicznym myśleniem,
• sukcesami, sukcesami, sukcesami …
TO ZDECYDOWANIE CIEBIE SZUKAMY!
Chcemy w naszym gronie powitać Cię jako Szefa Działu Reklamy (tak, to jest SPRZEDAŻ W MEDIACH, ale jeśli jesteś właściwą osobą to po prostu to wiesz).
Do Twoich zadań należeć będzie:
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym doradców,
• Tworzenie nowych produktów marketingowych i reklamowych,
• Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami biznesowymi
• Wielkiej Brytanii i Polsce (j. polski i angielski) – domy mediowe, agencje reklamowe, klienci korporacyjni,
• Współpraca z redakcjami, teamem marketingowym, grafikami,
• Ciągłe podnoszenie swojej wiedzy na temat reklamy i marketingu.
UWAGA! – to musisz wiedzieć:
• Pracujemy głównie telefonicznie i mailowo,
• Czasem trzeba polecieć do Londynu i wesprzeć zespół w pracy eventowej,
• Jesteśmy optymistami i pesymiści do nas nie pasują,
• Uwielbiamy się do siebie przyzwyczaić i pracować w stałym zespole przez długie lata,
• U nas panuje twórczy chaos i tylko tak się ogarniamy, ale osoby uporządkowane doskonale tolerujemy na stanowiskach kierowniczych, bo jesteśmy bardzo tolerancyjni
• Ciągle się zmieniamy – TO NIE JEST SLOGAN! Ty też będziesz elementem zmiany i liczymy, że wiele wniesiesz.
• Mamy bardzo, bardzo duże tempo pracy – to media!
Rzeczowe informacje:
• Praca w biurze w centrum Krakowa
• Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.30
• Podstawa + prowizja bez górnego limitu!
• Brytyjska umowa o pracę lub B2B
Jeśli Cię nie zniechęciliśmy to wyślij CV (może być w języku polskim, angielskim, rosyjskim, ukraińskim, francuskim, niemieckim lub swahili – ale tego ostatniego po prostu nie zrozumiemy, więc na wysyłasz własną odpowiedzialność): marketing@zetha.co.uk