Obowiązki:
- Stworzenie, wdrożenie i optymalizacja strategii pozyskiwania użytkowników aplikacji mobilnej Żabki
- Zarządzanie i alokacja budżetu marketingowego na kanały - POS/BTL, ATL, online
- Stworzenie standardów pozyskania i aktywacji użytkowników w punkcie sprzedaży (sklepie)
- Monitorowanie KPI podejmowanych działań - CPA, CAC
- Rozwijanie zespołu złożonego ze specjalistów odpowiedzialnych za poszczególne kanały
- Realizowanie kampanii utrzymujących i aktywizujących użytkowników
- Zarządzanie bazą CRM oraz nadzór nad działaniami marketing automation
- Współudział w definiowaniu obszarów rozwoju aplikacji
- Efektywna współpraca z klientem wewnętrznym
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem odpowiedzialnym za działania performance
- Doświadczenie w performance marketing dla aplikacji mobilnych, programów lojalnościowych i/lub oprogramowania SaaS
- Doświadczenie w pracy z działami sprzedaży (idealnie – w sieci handlowej)
- Znajomość branży FMCG, retail, grocery - mile widziana
- Wykształcenie wyższe i znajomości języka angielskiego na poziomie C1
- Dojrzałość biznesowa i nastawienie na cel
- Zdolności analizy sytuacji, wyciągania i komunikowania wniosków
- Znajomość narzędzi/metodyk
- Znajomość rozwiązań CRM, marketing automation, recommendation engine
- Znajomość narzędzi do analityki/działań online performance (np. Adwords, FB Power Editor, Google Analytics, Google Tag Manager, DoubleClick, FB Marketing Partner, Mixpanel, Power BI) oraz pakietu biurowego Office
- Mile widziane - Jira, Confluence, Sharepoint
Oferujemy:
- realny wpływ na decyzje i strategiczne zarządzanie rozwojem aplikacji
- nowoczesne warunki pracy, lokalizacja w centrum Poznania
- system pracy oparty o work life balance
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/B2B
- niezbędne narzędzia pracy
- benefity pozapłacowe (m.in.: pakiet sportowy, pakiet medyczny i ubezpieczenie grupowe)