Obowiązki
- Stworzenie i optymalizacja strategii obsługi użytkowników aplikacji mobilnej Żabki
- Zrekrutowanie i zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za obszar
- Wybór kanałów/narzędzi obsługi adekwatnych do oczekiwań użytkowników aplikacji
- Tworzenie i aktualizacja materiałów wspierających procesy obsługowe (np. faq)
- Bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników i skuteczne rozwiązywanie ich problemów
- Zbieranie opinii użytkowników i tworzenie rekomendacji zmian w aplikacji
- Wspieranie procesów testowania aplikacji (UAT) oraz wykrywania nadużyć (fraud)
- Monitorowanie i raportowanie KPI (m.in. NPS, koszt obsługi, czas obsługi)
- Efektywna współpraca z klientem wewnętrznym
Wymagania
- Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem odpowiedzialnym za obsługę klienta (preferowany obszar aplikacji mobilnych, programów lojalnościowych, oprogramowania SaaS lub serwisów online/ecommerce
- Znajomość specyfiki problemów występujących w aplikacjach mobilnych (Android, iOs), programach lojalnościowych, narzędziach automatyzacji marketingu
- Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów występujących w złożonych środowiskach (połączenie wielu systemów, mix świata off-line i on-line)
- Wysokie zdolności komunikacyjne i doświadczenie w pracy z klientem wewnętrznym
- Znajomość zagadnień wykrywania anomalii (fraudy, błędy) oraz testów UAT
- Dojrzałość biznesowa i nastawienie na cel
- Zdolności analizy sytuacji, wyciągania i komunikowania wniosków
- Wykształcenie wyższe
Znajomość narzędzi/metodyk
- Znajomość rozwiązań CRM, narzędzi analitycznych (np. Power BI) oraz pakietu biurowego Office
- Mile widziane – znajomość Jira, Confluence, Sharepoint, rozwiązania marketing automation, silniki rekomendacji
Oferujemy:
- Realny wpływ na decyzje i strategiczne zarządzanie rozwojem aplikacji
- Nowoczesne warunki pracy, lokalizacja w centrum Poznania
- System pracy oparty o work life balance
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Benefity pozapłacowe (m.in.: pakiet sportowy, pakiet medyczny i ubezpieczenie grupowe)