CRM Expert
Do zespołu tworzącego aplikację mobilną Żabki (żappka), szukamy osoby, która wykorzystując w pełni potencjał danych, analityki, silnika rekomendacji oraz modeli predykcyjnych będzie tworzyła strategię skutecznych mobilnych kampanii CRM. Kandydat będzie odpowiadał za rezultaty biznesowe prowadzonych działań i miał bezpośredni wpływ na lojalność oraz zachowania zakupowe użytkowników aplikacji. Dodatkowym zadaniem kandydata będzie również rekomendowanie i koordynowanie zmian, w tym wdrażanie elementów machine learning, w istniejącym środowisku CRM/marketing automation.
Obowiązki:
-
Osiąganie KPI przez tworzenie strategii mobilnych kampanii CRM B2C opartych na danych, automatyzacji, dynamicznej segmentacji oraz modelach predykcyjnych
-
Odpowiedzialność za „cykl życia klienta” (customer lifecycle management) oraz mapowanie „ścieżki klienta” (customer journey) i „punktów styku” (touch point)
-
Kontrolowanie jakości i poprawności zbieranych danych CRM/DMP oraz proponowanie sposobu ich wzbogacania
-
Inicjowanie procesów badawczych, w tym identyfikacja i testowanie hipotez (m.in. badających elastyczność cenową, wpływających na lojalność, retencję i CLV klienta)
-
Monitorowanie efektywności wykorzystywanych modeli, kampanii i segmentacji, rekomendowanie w nich zmian, a także proponowanie nowych
-
Bliska współpraca z resztą organizacji, w szczególności z członkami zespołu rozwijającego aplikację mobilną, zespołem consumer insights oraz z zespołem zaawansowanej analityki
Wymagania:
-
Doświadczenie w tworzeniu strategii i zarządzaniu cyfrowymi kampaniami CRM B2C (np.: handel, bankowość, ubezpieczenia, telco) oraz znajomość narzędzi marketing automation
-
Praktyczna znajomość modeli predykcyjnych i rekomendacyjnych (ML/AI) oraz umiejętnoś
-
stosowania ich do segmentacji klientów i działań marketing automation
-
Silne zdolności analityczne oraz znajomość narzędzi analizy danych
-
Wykształcenie wyższe (mile widziane: statystyka, matematyka, IT, ekonomia)
-
Kreatywność, komunikatywność oraz umiejętność przełamywania schematów
-
Znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu komunikatywnym
-
Mile wiedziane: znajomość zagadnień DMP (data management platform)
-
Mile widziane: doświadczenie przy tworzeniu aplikacji, znajomość branży retail
Znajomość narzędzi/metodyk:
-
Znajomość środowisk CRM (mile widziane – doświadczenie z CRM analitycznymi)
-
Znajomość narzędzi marketing automation (np. Synerise)
-
Znajomość narzędzi wspomagających analizę danych – pakiet MS Office, BI (np. Power BI, IBM Cognos), R, Python, SQL lub inne (np. Mathematica, SPSS, SAS CI, itp)
-
Znajomość narzędzi wspomagających produktywność - Jira, Confluence, Sharepoint
-
Mile widziane – znajomość zagadnień hurtowni danych, przetwarzania w chmurze obliczeniowej, optymalizacji architektury pod Big Data, C, C++, Java
Oferujemy:
-
Perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sieci sklepów typu convenience
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia
-
Lokalizację biura w centrum Poznania
-
Wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
-
Przyjazną, nieformalną atmosferę pracy