Burda Książki to jeden z liderów na polskim rynku wydawniczym. W naszej ofercie znajdziesz: poradniki, książki podróżnicze i dziecięce, powieści, biografie oraz kalendarze.
Nasi najpopularniejsi autorzy: Nela Mała Reporterka, Małgorzata Kalicińska, Anna Lewandowska, Kinga Paruzel, Kinga Rusin, Yvette Żółtowska-Darska, Jakub Porada czy Magdalena Różczka, skupiają uwagę mediów i czytelników, przyciągając tłumy na spotkania autorskie.
W 2018 roku nasze wydawnictwo otrzymało prestiżową nagrodę BESTSELLER EMPIKU 2017 za najlepszą sprzedaż książki dziecięcej Nela i skarby Karaibów.
www.burdaksiazki.pl
Specjalista ds. Promocji w Dziale książek
Zadania:
• opracowanie i realizacja strategii promocji książek oraz wizerunku autorów
• opracowanie planu promocji książek we współpracy z redakcjami w grupie Burda oraz z partnerami zewnętrznymi
• nawiązywanie pozytywnych relacji z partnerami zewnętrznymi, tj. dziennikarzami, blogerami i influencerami
• tworzenie nieszablonowych narzędzi promocji
• koordynowanie pracy zewnętrznych agencji promocyjnych
• współtworzenie i realizacja budżetów promocyjnych
• udział w targach i konferencjach
• kontakt z mediami
Nasze oczekiwania:
• minimum dwuletnie doświadczenie w dziale promocji w wydawnictwie książkowym lub w branży mediów
• ogólna wiedza o mediach i rynku książki
• umiejętność tworzenia angażujących tekstów marketingowych i obsługi social media
• znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2)
• umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów
• łatwość nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji biznesowych
• wysoka kultura osobista
• postawa zgodna z naszymi wartościami: zaangażowanie, współpraca, usprawnianie
Oferujemy:
• zatrudnienie w międzynarodowej firmie
• możliwość rozwoju
• przyjazne miejsce pracy
• nowoczesne biuro
APLIKUJ