Telewizja Polska poszukuje kandydatek i kandydatów
zainteresowanych pracą w Biurze Reklamy i Marketingu jako:
Specjalista ds. sprzedaży sponsoringu sportowego
Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów
Główne zadania:
- pozyskiwanie sponsorów audycji sportowych,
- negocjowanie i zawieranie umów o sponsorowanie audycji sportowych,
- negocjowanie i zawieranie umów o lokowanie produktu w audycjach telewizyjnych o charakterze sportowym,
- rejestrowanie w systemie komputerowym zawartych umów oraz kontrola realizacji związanych z nimi ustaleń,
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem emisji wskazań sponsorskich,
- kontrola przestrzegania przez klientów warunków zawartych umów, dokonywanie zmian terminów emisji, rozpatrywanie ewentualnych reklamacji dotyczących wadliwej emisji wskazań sponsorskich,
- bieżąca aktualizacja danych o sponsorach i ich produktach we wskazaniach i zwiastunach oraz ich powiązanie z emitowanymi audycjami sportowymi,
- budowa i utrzymanie relacji z klientami.
Oczekiwania:
- dyspozycyjność - możliwe wyjazdy służbowe poza Warszawę,
- wiedza sportowa,
- pozytywne nastawienie,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- umiejętność prezentacji ofert handlowych,
- znajomość rynku mediowego w Polsce, zwłaszcza tv,
- prawo jazdy kat. B,
- programy PowerPoint, Excel, Word na poziomie średniozaawansowanym.
Oferujemy:
- współpracę na podstawie umowy o pracę,
- opiekę medyczną, pakiety socjalne, lekcje języka angielskiego,
- atrakcyjne warunki pracy i system motywacyjny,
- rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia oraz udział w konferencjach,
- realizację wyzwań zawodowych oraz rozwój w największej telewizji w Polsce,
- uczestniczenie i wpływanie na rozwój produktów,
- przyjazną atmosferę i pracę z ludźmi z pasją w zespole Biura Reklamy i Marketingu TVP.
Zapraszamy do udziału w rekrutacji.
#dlaludzizmisja