Time S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko:
Junior Media Planner
Dział DSK / Warszawa
Czym będziesz się zajmować:
- planowaniem kampanii reklamowych z użyciem wszystkich stacji radiowych w Polsce dla największych klientów na rynku
- analizą rynku radiowego w Polsce (Radio Track, AdExpert)
- monitoringiem zmian/ trendów na rynku radiowym
- obsługą klientów w zakresie planowania, realizowania i doradztwa – reklama radiowa,
- współpracą z innymi działami Grupy
Jeżeli:
- posiadasz wykształcenie wyższe (lub student/ studentka ostatnich lat) – preferowane branżowe (reklama, marketing)
- umiejętności analityczne (praca z liczbami) to Twoja mocna strona
- cechują Cię umiejętności komunikacyjne oraz umiejętności pracy w zespole
- masz doświadczenie w branży mediów i reklamy – będzie to ważnym atutem ale nie jest wymogiem koniecznym (praca na stanowisku Media Plannera/ Doradcy Klienta w grupie radiowej, mediach, agencji reklamowej lub domu mediowym)
- znasz narzędzia analityczne (Radio Track, AdExpert, BreakTime) i badania mediowe – albo czujesz, że to jest ciekawe i chcesz je poznać!
Wyślij do nas swoje CV! Może to Ciebie właśnie szukamy