W związku z dynamicznym rozwojem
TELEWIZJA REPUBLIKA S.A.
poszukuje
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Zakres obowiązków:
- Weryfikacja faktur kosztowych i ich księgowanie
- Korespondencja z dostawcami dotycząca rozliczeń
- Weryfikacja poprawności rozliczeń wydatków gotówkowych, delegacji
- Wystawianie i wysyłanie faktur sprzedażowych
- Przygotowywanie przelewów i wprowadzanie do systemu
- Rozliczanie deklaracji i zobowiązań ZUS oraz PIT
- Sporządzanie deklaracji do US, GUS
- Współpraca z Główną Księgową
- Przygotowanie zestawień i analiz na bieżące potrzeby Zarządu
Wymagania i kompetencje zawodowe:
- 2 lata doświadczenia na posobnym stanowisku; praca w mediach będzie dodatkowym atutem
- Znajomość przepisów prawa pracy, kodeksu cywilnego oraz prawa podatkowego
- Znajomość procesów finansowo-księgowych
- Doskonała organizacja pracy i terminowość
- Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
- Doskonała znajomość programów Microsoft Office
- Umiejętność obsługi systemów kadrowo-płacowych: Comarch ERP Optima, Symfonia, Płatnik – mile widziane
Wymagania osobowościowe:
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność pracy w zespole
- asertywność
- dyspozycyjność
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki finansowe,
- możliwość realnego wpływu na budowę dynamicznie rozwijającej się stacji TV,
- dynamiczne otoczenie i pracę w młodym, kreatywnym zespole,
- możliwość awansu i rozwoju zawodowego,
- umowę B2B,
- pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta
CV prosimy przesyłać na adres mailowy: biuro@telewizjarepublika.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.