MEDIA PLANNER/BUYER
Rośniemy i zatrudniamy! Do planowania i realizacji kampanii w mediach offline (prasa, radio, ooh,
kino, tv), poszukujemy osoby, która już tworzyła i/lub realizowała takie kampanie z wykorzystaniem
kilku mediów offline (warunek konieczny) oraz:
- ma otwartą głowę
- lubi myśleć nieszablonowo
- jest w swojej pracy samodzielna i odpowiedzialna
- potrafi myśleć strategicznie
- nie ma problemów z prezentowaniem przed Klientem
- biegle komunikuje się w jęz. angielskim
- zna narzędzia używane do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii
- ma min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- czy wspominaliśmy o ppt i xls? � to nasze codzienne środowisko pracy
Czym będzie się zajmować:
- zakupem mediów offline (radio, prasa, kino, ooh)
- analizą i ewaluacją ofert mediowych
- wyceną ofert mediowych i negocjowaniem warunków cenowych
- współpracą z partnerami mediowymi
- nadzorem nad realizacją kampanii
- monitorowaniem kosztów kampanii oraz realizacją założonych wskaźników
- tworzeniem analiz oraz raportów wewnętrznych, jak i na potrzeby klientów
- wsparciem w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta, w tym tworzeniem
niestandardowych rozwiązań
- raportowaniem i monitorowaniem rynku.
Co oferujemy:
- możliwość rozwoju merytorycznego
- domowe, nie „korporacyjne” warunki pracy
- świetną lokalizację – przy metrze Wilanowska – mniej czasu na dojazdy �
- elastyczne godziny pracy, w tym możliwość pracy zdalnej
- warunki finansowe adekwatne do doświadczenia, efektywności
- możliwość uczestniczenia w budowaniu firmy
- humor na co dzień
CV prosimy przesyłać na adres: kontakt@mediapeople.pl
Przeczytamy każdą nadesłaną aplikację, ale skontaktujemy się tylko z wybranymi osoba