Marketing Manager
“W Cube Group budujemy skuteczne strategie digital marketingowe w oparciu o lejki zakupowe. Staramy się dogłębnie rozumieć potrzeby person, do których docieramy. Planujemy, co do kogo i za pomocą jakich kanałów komunikować na każdym etapie, ustalamy KPI, testujemy, kompleksowo analizujemy i skalujemy wyniki. Mamy do tego na pokładzie prawie 100 ekspertów ze wszystkich obszarów digitalu, którzy z pasją dbają o wzrost takich marek jak mBank, Provident czy Polpharma. Słowem: uwalniamy potencjał marek i ludzi w digitalu. Tym razem szukamy marketera, któremu powierzymy promocję naszej agencji i naszych ekspertów. Brzmi ciekawie? Dołącz do nas i razem z nami współtwórz rynek digitalowy w Polsce!”
Klaudia Hernik, Chief Digital Officer
Wymagania
- posiadasz co najmniej 4 lata praktycznego doświadczeniana stanowisku E-commerce Manager, Marketing Manager lub podobnym najlepiej w branży B2B szczególnie w: Linkedinie, Facebooku, YouTubie, bazie własnej, strategiach SEO,
- potrafisz zaplanować strategię w ramach tych kanałów i prawidłowo nimi zarządzać,
- patrzysz na marketing biznesowo - potrafisz realnie ocenić rentowność danego przedsięwzięcia, kampanii, produktu,
- działasz skutecznie i samodzielnie oraz skrupulatnie zarządzasz organizacją pracy - u nas będziesz koordynować projekty oraz zarządzać pracą różnych osób,
- znasz narzędzia takie jak: Google Analytics, Google Ads, heat maps,
- rynek e-commerce, digital marketing, procesy biznesowe nie mają przed Tobą tajemnic,
- potrafisz w kreatywny sposób podejść do wyprzedzania konkurencji :)
- myślisz analityczne- to bardzo ważne przy analizowaniu wyników, danych zewnętrznych i wyciąganiu wniosków,
- jesteś mistrzemkomunikacji zarówno w słowie mówionym, jak i pisanym, lubisz tworzyć i redagować ciekawe i merytoryczne teksty (eksperckie i sprzedażowe w digitalu) ;)
- znasz angielskina poziomie min. B2 – tak, aby prowadzić swobodną komunikację i korespondencję.
Obowiązki
- strategia, realizacja i optymalizacja promocji usług naszej agencji Cube Group
- dobór kanałów i monitorowanie działań m.in. SEM, SEO, Content Marketing, Social Media, E-mail marketing, PR,
- zarządzanie kanałami własnymi firmy m.in.: newsletter, social media, strona www, podcast,
- bliska współpraca z działem sprzedaży - będziesz angażować się w pozyskiwanie nowych Partnerów,
- budowanie marki firmy poprzez tworzenie: ebooków, webinarów, konferencji,
- nadzór nad PR: komentarze oraz wystąpienia eksperckie w mediach,
- koordynowanie pracy zespołu marketingowego, bliska współpraca nad kampaniami promocyjnymi z innymi działami: grafikami i copywriterami oraz z ekspertami in-house z wielu obszarów digital.
Oferujemy
- rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe - wśród naszych Klientów są m.in.: mBank, Vectra, Gi Group, Provident, Eurocash, Polpharma, Kratki,
- współpracę z ekspertami z innych działów: mamy in-house wszystkie działy digital: Strategia, SEM (Google Premier Partner), Paid Social (Facebook Business Partner), SEO, Content Marketing, Marketplace, Afiliacja, CRM i Direct Marketing - dla naszych ekspertów digital marketing to prawdziwa pasja, a ich działania wielokrotnie zdobywały branżowe nagrody i wyróżnienia m.in. MIXX Awards czy Golden Arrow,
- dużo samodzielności na stanowisku oraz jasne zadania, cele i zasady ewaluacji, raportowanie do Zarządu oraz bliskie wsparcie mentorskie i merytoryczne Chief Digital Officer (manager z olbrzymią pasją do dzielenia się wiedzą),
- stały dostęp do pasjonatów i ekspertów w digital marketingu z każdego obszaru oraz wymianę wiedzy: mamy regularne wewnętrzne spotkania ("Dzielimy się wiedzą") oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich,
- przyjazny onboarding i wprowadzenie w nasz know-how digital marketingowy,
- Hybrydowo - 4 dni w miesiącu w naszym warszawskim biurze na Zielonym Mokotowie- daleko od Mordoru, dog-friendly office,
- elastyczne godziny rozpoczęcia: 8-9.30,
- wynagrodzenie w zależności od poziomu posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia: umowa B2B (12000 - 17000 zł netto na fakturę) lub umowa o pracę ( 10000 - 14200 brutto),
- benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, dofinansowanie do wykorzystania na: opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.
Przebieg rekrutacji:
1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
3) Zadanie.
4) Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
5) Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie)
6) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
7) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)