T-Mobile gwarantuje niepowtarzalną atmosferę miejsca pracy, w którym możemy liczyć na siebie nawzajem i wszyscy walczymy o wspólny cel. Nasza firma to miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań., eksperymentujemy i próbujemy!
Główny specjalista ds. wsparcia sprzedaży (81672)
ID: 81672
Miejscowość: Polska : mazowieckie : Warszawa T-Mobile Office Park
Zakres odpowiedzialności
• Przygotowanie oraz wdrożenie procesów sprzedażowych dla nowych produktów z obszaru audio-wideo;
• Przygotowanie oraz wdrożenie dokumentacji i bazy wiedzy o nowych produktach i procesach;
• Odpowiedzialność za proces szkoleń sił sprzedaży z obszaru produktów audio-wideo;
• Budowanie oraz zarządzanie narzędziami, umiejętnościami z obszaru sprzedaży produktów audio-wideo;
• Współpraca z działami marketingu oraz siłami sprzedaży w celu realizacji celów sprzedażowych;
• Wdrażanie oraz nadzorowanie projektów odnośnie wsparcia sprzedaży produktów audio-wideo;
• Planowanie oraz monitoring planów sprzedażowych produktów audio-wideo;
• Raportowanie oraz ocena planów promocyjnych dedykowanych produktom wideo.
Profil kandydata
• Min. 5 lat doświadczenia na stanowisku odpowiedzialnym za wsparcia sił sprzedaży;
• Umiejętność projektowania i wdrażania procesów sprzedażowych - udokumentowana zrealizowanymi projektami;
• Doświadczenie w szkoleniu pracowników odnośnie nowych produktów oraz motywowania pracowników poparte zrealizowanymi projektami;
• Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania optymalnych rozwiązań;
• Umiejętność sporządzania raportów;
• Komunikatywność, samodzielność oraz dokładność w działaniu;
• Bardzo dobra znajomość MS Office (Excel, Word, oraz PowerPoint);
• Prawo jazdy kat. B.;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
• Umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków;
• Wykształcenie wyższe.
Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!