Digital Media Strategist w Kerris Group
STANOWISKO
Digital Media Strategist
MIEJSCE PRACY
Warszawa
OBOWIĄZKI
- Kompleksowe opracowywanie strategii mediowych i planów kampanii digital marketingowych w oparciu o researchwłasny, oraz pozyskane informacje od klienta.
- Tworzenie propozycji rekomendacji kanałów wraz estymacjami wyników dla stałych i nowych klientów agencji, m.in. na bazie analizy sytuacji bieżącej.
- Proaktywne podejście do planowanych działań mediowych oraz przetargów, w tym:
kreatywne wykorzystanie standardowych kanałów mediowych,
b. wykorzystanie formatów typu reklamy VOD,
c. niestandardowe pozycje mediowe, spójne z celami klientów. - Rozwój obszaru Digital Marketingu w agencji, w tym współ określenie celów rozwojowych oraz wsparcie merytoryczne zespołu.
- Przygotowywanie kampanii mediowych, w tym współpraca z copywriterami, graphic designerami i developerami.
- Bieżące wsparcie zespołu w ramach potrzeb zgodnie z kompetencjami.
- Monitorowanie prowadzonych działań w mediach.
- Kontakt z klientami oraz wydawcami.
WYMAGANIA SZCZEGÓLNE NA TYM STANOWISKU
- Minimum trzyletnie doświadczenie w obszarze digital marketingu i przygotowywaniu strategii w domach mediowych lub agencjach interaktywnych.
- Znajomość narzędzi Gemius Mega Panel, Direct Effect, AdReal, Google Analytics, Keyword Planner, Display Planner, Display & Video 360 na poziomie zaawansowanym.
- Bycie na bieżąco z raportami Digital McKinsey, Deloitte, PwC, EY, IAB/PwC, Gemius PBI, IAB Polska, TGI, CBOS, GUS itd.
- Znajomość narzędzi Kantar AdExpert, Advantedge.
- Znajomość mechanizmów Funnelingu, etapów CustomerJourney.
- Mile widziana znajomość metod planowania mediów offline.
WYMAGANIA WZGLĘDEM KAŻDEGO CZŁONKA ZESPOŁU KERRIS
- Znajomość pakietu Office oraz narzędzi Google Drive i Google Docs.
- Zrozumienie celu realizowanych działań, zadawanie nie tylko pytań “Co?” i “Jak?”, ale również “Dlaczego?”, “W jakim celu?”.
- Komunikatywność, pozytywne nastawienie i umiejętność pracy w zespole.
- Odpowiedzialność, rzetelność, terminowość – nawet jeśli nikt nie patrzy.
- Otwarty umysł i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy oraz chęć podejmowania wyzwań.
- Znajomość j. angielskiego w stopniu C1.
OFERTA FINANSOWA I DALSZA ŚCIEŻKA KARIERY
- Wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia i formy zatrudnienia - w przypadku umowy B2B w wysokości 6000 – 9000 zł netto na fakturze.
- Możliwość awansu na stanowisko Senior Digital Media Strategist.
DODATKOWE POWODY, ABY Z NAMI PRACOWAĆ:
- Benefity – dofinansowanie do karty Multisport i ubezpieczenia zdrowotnego.
- Budżet umożliwiający udział w szkoleniach, konferencjach i kursach przyczyniających się do Twojego dalszego rozwoju.
- Firmowe śniadania, ciekawe integracje i organizowane przez nas akcje charytatywne.
- Możliwość częściowej pracy zdalnej.
- Praca w młodym, interdyscyplinarnym i pełnym energii zespole oraz świetna atmosfera.
- Praca w willi tuż przy zielonej, spokojnej Kępie Potockiej (nie jesteśmy korpo;))
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta zachęcamy do aplikowania!
Wyślij swoje CV i kilka słów o sobie na adres: recruitment@kerrisgroup.com wpisując w tytule swoje imię i nazwisko oraz nazwę stanowiska (Digital Media Strategist).
Dajemy sobie prawo do prowadzenia procesu rekrutacyjnego w trybie ciągłym lub jego wcześniejszego zakończenia w przypadku znalezienia odpowiedniego kandydata.
Jeśli zgadzasz się, aby Twoja kandydatura była rozpatrywana także podczas naszych przyszłych rekrutacji, możesz dołączyć zapis:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez KerrisGroup Sp. z.o.o. również do celów przyszłych postępowań rekrutacyjnych, aż do wycofania przeze mnie zgody”.