???? Szukamy Specjalisty ds. komunikacji i social media
➡ Jeśli jesteś kreatywną i otwartą osobą sprawnie poruszającą się pośród mediów społecznościowych
➡ Masz świetne pomysły i wiesz, jak je wdrożyć
➡ Potrafisz zarządzać zespołem i pracować w grupie
➡ Ważne są dla Ciebie takie wartości jak bezstronność, rzetelność i walka o prawdę.
➡ Zawsze sprawdzasz dwa razy, zanim podasz jakąś informację dalej, szukasz pracy w organizacji pozarządowej z dużymi ambicjami, która ciągle się rozwija i zrzesza profesjonalistów w fact-checkingu, to koniecznie sprawdź szczegóły naszego ogłoszenia!
Szukamy specjalisty, który będzie odpowiedzialny za rozwój naszych mediów społecznościowych. Niezbędne jest dobre pióro, znajomość Photoshopa, otwarta głowa i strategiczne myślenie.
Zgłoszenia przyjmujemy do 09.01.2023 r.
Zatrudniamy od 1.02.2023 r.
Do Twoich zadań będzie należeć:
- Wsparcie w moderowaniu contentu na stronie internetowej (obsługa WordPress, podmiana grafik)
- Mile widziana znajomość środowiska reklamowego Google
- Wsparcie przy tworzeniu nowy form contentu
- Prowadzenie harmonogramu i raportowanie wyników działań
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi i z zespołem redakcyjnym portalu demagog.org.pl
- Moderacja komentarzy
- Tworzenie innych treści komunikacyjnych (informacje prasowe, mailingi, prace na stronie www, krótkie notki, wiadomości itp.)
- Tworzenie grafik i praca na gotowych szablonach (Photoshop i Canva)
- Planowanie i optymalizacja kampanii płatnych na Facebooku (przy współpracy ze specjalistą)
- Współpraca z 4-osobowym zespołem promocyjnym
- Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji social media
- Zarządzanie kanałami social media Stowarzyszenia Demagog: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube (planowanie, przygotowywanie i publikowanie treści)
Wymagania
- Komunikatywność i otwartość
- Dobra organizacja czasu pracy i samodzielność
- Umiejętność zarządzania, planowania i współpracy z zespołem
- Umiejętność obsługi programów graficznych (Photoshop, aplikacje mobilne, Canva)
- Doświadczenie w zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych
- Umiejętność zdalnej współpracy z zespołem i korzystania z narzędzi ułatwiających taką pracę (Slack, Google Drive, BaseCamp, HootSuit. NapoleonCat itp.)
- Bardzo dobra znajomość narzędzi Facebooka (Business manager) i Instagrama (dodatkowym atutem będzie znajomość Twittera i LinkedIn)
- Doświadczenie we współpracy z organizacją pozarządową (mile widziane)
- Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Nadzór nad komunikacją stowarzyszenia w kanałach online przy wsparciu głównego koordynatora
- Kreatywność i odpowiedzialne podejście do pracy
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka angielskiego
Co oferujemy?
- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności (4 500 - 6 500 brutto)
- Umowę zlecenie/B2B na 3-miesięczny okres próbny. Następnie umowę o pracę
- Pracę przy projektach medialnych
- Nieformalną atmosferę - przyjaźni i pomocni współpracownicy
- Możliwość realizacji własnych pomysłów
- Dużą swobodę organizacyjną i realny wpływ na rozwój organizacji
- Możliwość rozwoju i uczestnictwa w szkoleniach, warsztatach, webinarach
- Pracę przy ciekawych projektach medialnych
- Pracę na pełen etat całkowicie zdalną lub hybrydową (biuro w Warszawie)
➡ Zgłoszenia przyjmujemy przez specjalny formularz: https://demagog.org.pl/dolacz-do-nas/otwiera się w nowej karcie
*Wypełniając formularz, w miejscu “Motywacja” na początku oprócz swojej motywacji wpisz “[Social Media]”. Razem ze zgłoszeniem prześlij nam swoje CV oraz deklarację bezstronności.