Screen Network S.A. to dynamicznie rozwijająca się firma i prekursor branży Digital Out of Home w Polsce. Od 2005 roku przyczyniamy się do efektywnego rozwoju tego medium. Specjalizujemy się we wdrażaniu innowacyjnych kampanii Digital OOH. Docieramy do wyselekcjonowanego targetu za pośrednictwem najnowocześniejszych aplikacji i urządzeń. Projektujemy i wdrażamy innowacyjne rozwiązania angażujące konsumenta w przekaz reklamowy. W związku z rozszerzeniem zakresu działań, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Zadaniem osoby zatrudnionej będzie tworzenie i podtrzymanie dobrych relacji biznesowych z Klientami. Szukamy osoby z doświadczeniem w branży medialnej.
Informacje o firmie na www.screennetwork.pl
Zadania osoby zatrudnionej to:
• Opieka nad kluczowymi Klientami firmy - budowanie i utrzymanie dobrych i trwałych relacji biznesowych
• Współpraca z domami mediowymi oraz Klientami bezpośrednimi
• Realizacja celów sprzedażowych
• Przygotowywanie rekomendacji mediowych dla Klientów
• Analiza potrzeb klienta i dostosowanie odpowiednich rozwiązań
• Przygotowanie i prezentowanie ofert
• Koordynowanie realizacji zamówień
• Współpraca z innymi działami przy realizacji zlecenia
• Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta
• Dbałość o wizerunek firmy
Oczekiwania:
• Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub/i dziale sprzedaży mediów
• Doświadczenie we współpracy z domami mediowymi
• Umiejętności sprzedażowe i prezentacji rozwiązań
• Znajomość oczekiwań reklamodawców i domów mediowych
• Konsekwencja i skuteczność w realizacji wyznaczonych celów
• Umiejętność identyfikowania potrzeb klienta
• Sumienność w wykonywaniu swoich zadań
• Umiejętność efektywnego organizowania pracy
• Kreatywność i dynamika w działaniu
• Umiejętność pracy w grupie
• Odporność na stres
• Wysoka kultura osobista
Z naszej strony zapewniamy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + korzystny system premiowy
• Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
• Rozwój i doskonalenie kwalifikacji zawodowych
• Wsparcie w realizacji powierzonych zadań
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: screennetwork@screennetwork.pl
z dopisaną nazwą stanowiska w temacie wiadomości.
Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883 wraz ze zmianami, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji."