Firma: Schulz brand friendly
Region: Kraków, małopolska
Stanowisko: Digital Specialist
• Wsparcie działu digital w prowadzeniu projektów.
• Współpraca przy obsłudze, konfiguracji, przygotowaniu kampanii marketingowych.
• Research, uczestnictwo w spotkaniach wewnętrznych, z podwykonawcami i klientami agencji.
• Współpraca z podwykonawcami przy realizacji projektów.
• Wsparcie działu client service przy specyfikowaniu wymagań dotyczących projektów digital i w prowadzeniu ustaleń z podwykonawcami i działem kreacji.
• Wparcie w przygotowywaniu prezentacji strategicznych i mediowych.
• Koordynacja prac między działami agencji.
Wymagania:
• Doświadczenie w pracy przy projektach interaktywnych/digital.
• Elastyczność i wola stałego uczenia się.
• Znajomość języka angielskiego.
• Znajomość technologii wykorzystywanych w projektach online.
• Znajomość narzędzi marketingu cyfrowego (takich jak afiliacja, display, SEM, remarketing, e-mailing, content marketing, paid social, influencer marketing, marketing autmation).
• Mile widziane doświadczenie z zarządzaniu projektami interaktywnymi lub IT.
• Umiejętność klarownego i poprawnego formułowania myśli na piśmie.
• Poczucie estetyki i ładu wizualnego.
• Dobre zdolności komunikacyjne.
• Umiejętność czytania i interpretacji mediaplanów.
• Znajomość zagadnień strategii digitalowej.
Oferujemy:
• Pracę w stabilnej i rozpoznawalnej agencji nad ciekawymi projektami dla prestiżowych klientów.
• Możliwość wdrażania swoich pomysłów w życie, aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy i jej projektów.
• Dużą samodzielność projektową i twórczą uzależnioną od kompetencji.
• Stałe wynagrodzenie oraz system premiowy.
• Przyjazną atmosferę pracy.
Kontakt: rekrutacja@schulz.com.pl
Masz w sobie trochę ze stratega, trochę z media plannera i trochę z project managera? Żyjesz w świecie digitalu i uwielbiasz wyzwania?
Wyślij nam CV na adres rekrutacja@schulz.com.pl w tytule wpisując Digital Specialist!