Nazwa stanowiska: Account Director/New Business
W Publicis Worldwide wierzymy w CIEKAWOŚĆ – to właśnie dzięki niej osiągamy sukces w rozwiązywaniu biznesowych wyzwań naszych Klientów i sprawia, że potrafimy zaproponować skuteczne rozwiązania, odkrywamy unikalne insighty i tworzymy wartościowe i efektywne strategie komunikacji w odpowiedzi na każdy brief. Mamy własne metody pracy i autorskie narzędzia do kreowania efektywnych strategii komunikacji, takie jak konsument 360, Creative Spiner czy Brand Purpose Activator – dzięki nim, bez względu na to czy tworzymy kampanię digitalową, aktywację czy aplikację mamy pewność, że użyliśmy w procesie 100% mocy ciekawości, by powstała wyjątkowa kampania. Przez lata udowodniliśmy, że jesteśmy jednym z najskuteczniejszych partnerów komunikacyjnych i biznesowych w Polsce – mówią za nas lojalni, długodystansowi klienci i ponad 40 statuetek Effie oraz trzykrotne podium w 2021, 2020 oraz 2018 dla najefektywniejszych agencji w kraju. W 2023 i 2022 roku ciekawość przyniosła nam brązowego Lwa w Cannes Lions oraz 2 shortlisty.
Do naszych klientów należą m.in.: Renault, Nestlé Polska, Paul Hartmann, Sanofi-Aventis, BNP Paribas Bank Polska, L’Oréal Polska, Procter & Gamble/PGH, Animex, Maspex, PGE, PKP, Mondelez, Prudential, T-Mobile (ARC WW).
Zróbmy razem coś ciekawego.
Ciekawi Cię jak będzie wyglądała Twoja praca?
- Budowanie partnerskich, wartościowych i merytorycznych relacji z klientami
- Nadzorowanie i koordynacja wszystkich działań zespołu związanych z prowadzeniem projektów dla klientów agencji
- Zarządzanie zespołem i odpowiedzialność za jego rozwój, jakość, efektywność pracy i proaktywność
- Praca dla klientów regionalnych w języku angielskim (prowadzenie relacji, spotkań, przygotowywanie prezentacji, korespondencja)
- Prowadzenie projektów niestandardowych i innowacyjnych, które łączą kilka dyscyplin i mają wielu interesariuszy
- Stała współpraca z działami specjalistycznymi i innymi spółkami Grupy przy doskonaleniu i rozszerzaniu oferty produktów agencji
- Aktywne poszukiwanie i prowadzenie projektów nowobiznesowych
- Odpowiedzialność za rentowność i rozwój zespołu
Nas ciekawi czy masz:
- Doświadczenie na stanowisku Account Director w zakresie komunikacji zintegrowanej (nacisk na BTL, experiential marketing, digital, SoMe, shopper i promocje)
- Umiejętności diagnozowania potrzeb klientów i członków zespołu
- Umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu na wielu projektach pod presją czasu
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, w systemie pracy hybrydowej
- Znajomość zagadnień shopper marketingu i promocji sprzedaży
- Doświadczenie w prowadzeniu klienta farmaceutycznego
- Doświadczenie w koordynacji kampanii klientów w strukturze Hubowej
- Wysoką sprawczość, przedsiębiorczość i chęć podejmowania wyzwań
- Umiejętności rozmowy o budżecie z klientem i przełożonym
- Doskonałe zdolności komunikacyjne, prezentacyjne i negocjacyjne
- Umiejętność posługiwania się w mowie i piśmie językiem angielskim na poziomie C1/C2
Co oferujemy
- Pracę hybrydową – miejsce w biurze zawsze na Ciebie czeka, ale 2 dni w tygodniu możesz pracować zdalnie;
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu.
- Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą").
- Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
- Docelowa nazwa stanowiska: Integrated Communication Director
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.