Senior Internal Communications Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej, w tym:
- dobór odpowiedniego modelu komunikacji wewnętrznej do potrzeb firm
- identyfikacja kluczowych interesariuszy wewnątrz firmy i dostosowanie komunikacji do ich potrzeb
- planowanie i realizacja kampanii informacyjnych
- tworzenie treści dla różnych kanałów komunikacji (np. intranet, newslettery, media społecznościowe)
- organizowanie wydarzeń firmowych
- wsparcie działu HR przy prowadzeniu badań satysfakcji pracowników
- monitorowanie i analiza efektywności działań komunikacyjnych
Wparcie Zarządu w zakresie komunikacji wewnętrznej, w tym:
- wspomaganie Zarządu w komunikowaniu strategii pracownikom
- promowanie postaw sprzyjających zaangażowaniu dzięki udziałowi zarządu w działaniach komunikacji wewnętrznej
- przygotowywanie prezentacji i materiałów informacyjnych dla Zarządu na wydarzenia wewnętrzne
- doradzanie Zarządowi w zakresie komunikacji z pracownikami w sytuacjach kryzysowych
- monitorowanie i analiza sentymentu wśród pracowników i przekazywanie informacji zwrotnej Zarządowi
Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi interesariuszami wewnątrz firmy, w tym:
- współpraca z menedżerami i pracownikami
- budowanie zaufania i zaangażowania do działań leadershipu firmy
- rozwiązywanie konfliktów
Zarządzanie wewnętrznymi wydarzeniami mającymi służyć budowaniu zaangażowania, takimi jak:
- spotkania integracyjne
- wspólne wyzwania i konkursy
- akcje charytatywne
- warsztaty i szkolenia
Wsparcie obszaru Employer Brandingu w budowaniu wizerunku organizacji oraz zarządu, m.in. poprzez:
- wsparcie dla osób odpowiedzialnych za opracowywanie i wdrażanie strategii employer brandingu
- współtworzenie treści employer brandingowych (np. artykuły, strony internetowe, filmy)
- nadzorowanie pracy zespołu ds. komunikacji wewnętrznej
Nasze wymagania:
- doświadczenie na stanowisku managera ds. komunikacji wewnętrznej lub pokrewnym (min. 10 lat)
- umiejętność strategicznego myślenia i planowania
- doskonałe umiejętności komunikacyjne (pisemne i ustne)
- kreatywność i umiejętność tworzenia angażujących treści
- doświadczenie we współpracy z Zarządem
- umiejętność budowania i utrzymywania relacji
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- bardzo dobra znajomość języka polskiego
- znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu employer branding
- znajomość narzędzi do komunikacji wewnętrznej
- umiejętność obsługiwania mediów społecznościowych
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń
Kluczowe kompetencje:
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność rozwiązywania problemów
- orientacja na klienta
- zorientowanie na cele
- umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres
Oferujemy:
- umowę o pracę lub B2B
- kafeterię benefitową NAIS
- kartę multisport i wyzwania sportowe
- ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny
- prywatną opiekę medyczną
- legendarne imprez
- wsparcie psychologiczne i program well-being
- szeroką ofertę szkoleń
- kulturę doceniania – People Awards i codzienne kudosy
- pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce
- nowoczesne biuro z salą do ćwiczeń oraz salą gier
- pracę w modelu hybrydowym (praca z biura 2 dni w tygodniu)