Senior Ad Product Manager
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Zakres obowiązków:
- Monitoring i analiza trendów rynkowych, innowacji i otoczenia konkurencyjnego w obszarze produktów reklamowych, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi i technologii reklamowych (służących do planowania, definiowania, optymalizacji, realizacji i raportowania kampanii reklamowych online)
- Tworzenie, rozwój, zarządzanie produktem i konfiguracją reklamową w dedykowanym obszarze, w celu identyfikacji unikalnych szans na maksymalizację przychodów, optymalizację kosztów. W tym prowadzenie i koordynacja złożonych projektów rozwojowych w wyznaczonym obszarze.
- Określanie zasad i możliwości emisji reklamy w powierzonych obszarach przy użyciu wybranych rozwiązań architektoniczno - technologicznych
- Koordynacja procesu tworzenia, konfiguracji, testów i wdrażania produktów i narzędzi reklamowych zapewniających wydajność, skalowalność i efektywność produktu reklamowego, w ścisłej współpracy z zespołami IT oraz innymi komórkami w firmie.
- Badanie efektywności, optymalizacja produkcji oraz wykorzystania inventory reklamowego w oparciu o dostępne przekroje danych
- Wsparcie zespołów odpowiedzialnych za tworzenie ofert handlowych oraz zespołów AdOperations w realizacji zamówionych kampanii reklamowych
- Określanie wymagań i specyfikacji technicznej dla produktów reklamowych oraz dbanie o aktualizację dokumentów obejmujących specyfikację techniczną
- Doradztwo i prowadzenie szkoleń dla innych zespołów w firmie oraz dla klientów z zakresu reklamowych rozwiązań architektoniczno - technologicznych i ich konfiguracji
- Zarządzanie oraz koordynacja prac jednego z zespołów inżynierów
Jako kandydat/ka posiadasz:
- Praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania projektem/produktem, analizy danych, marketingu produktu
- Znajomość narzędzi i systemów do emisji i zarządzania powierzchnią reklamową (adservery, platformy SSP/DSP/DMP, tag managment etc.)
- Znajomość standardów dot. reklamy internetowej i zagadnień marketingu online
- Znajomość regulacji prawnych dotyczących Internetu i reklamy (w tym GDPR)
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, potrafisz szybko podejmować dobre decyzje i potrafisz je obronić
- Mile widziana znajomość zagadnienia wokół wyłączenia ciasteczek zewnętrznych
- Potrafisz się tak samo skutecznie komunikować z przedstawicielami zespołów IT jak z przedstawicielami zespołów handlowych
- Wykazujesz się wielozadaniowością, umiejętnością wyznaczania priorytetów oraz samodzielnością w realizacji zadań
- Jesteś mistrzem organizowania swojej pracy
Oferujemy:
- umowę o pracę lub B2B
- kafeterię benefitową NAIS
- kartę multisport i wyzwania sportowe
- ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny
- prywatną opiekę medyczną
- legendarne imprez
- wsparcie psychologiczne i program well-being
- szeroką ofertę szkoleń
- kulturę doceniania – People Awards i codzienne kudosy
- pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce
- nowoczesne biuro z salą do ćwiczeń oraz salą gier
- pracę w modelu hybrydowym (praca z biura 2 dni w tygodniu)