Brand Manager
O nas:
Newsweek Polska to uznana światowa marka, nowoczesny tygodnik opiniotwórczy.
Portfolio magazynów drukowanych ukazujących się pod brandem Newsweek Polska:
Magazyn „Newsweek Psychologia” ukazuje się na polskim rynku od 2015 r. To prężnie rozwijający się ekspercki magazyn, poświęcony zagadnieniom z zakresu psychologii, przygotowany w przystępny i zrozumiały sposób. W 2020 r. do rodziny magazynów psychologicznych dołączyły pisma „Newsweek Psychologia Dziecka” oraz „Newsweek Psychologia Nastolatka”, które pomagają rodzicom zrozumieć i wspierać ich dzieci.
Newsweek Learning English to pierwszy opiniotwórczy magazyn do nauki języka angielskiego na trzech poziomach: B1, B2, C1. Przygotowany jest na podstawie oryginalnych tekstów z amerykańskiej edycji „Newsweeka”.
Newsweek Historia to magazyn w całości w całości poświęcony historii Polski i świata. Na jego łamach znajdziemy teksty dziennikarzy „Newsweeka”, jak i znanych popularyzatorów historii.
Wydania specjalne Newsweeka to magazyny okazjonalne i rocznicowe poświęconych innej, wybranej tematyce, w tym m.in. nauce, obecnym zjawiskom i wydarzeniom czy znanym postaciom.
Twój zakres obowiązków:
- tworzenie strategii marketingowej i komunikacyjnej dla portfolio magazynów drukowanych ukazujących się pod brandem tygodnika Newsweek Polska: cyklicznych - Psychologia, Historia, Learning English, wydań specjalnych oraz książek i innych projektów wydawniczych
- przygotowywanie i realizacja planów promocyjnych kampanii mediowych dla wszystkich kanałów sprzedaży: między innymi salony prasowe/książkowe, prenumerata, e-commerce
- przygotowywanie materiałów promocyjnych i newsletterów (współpraca z grafikami)
- inicjowanie nowych form współpracy z partnerami zewnętrznymi
- aktywna współpraca z redakcją przy kreowaniu nowych pomysłów biznesowych
- bieżąca współpraca z wew. działami grupy (między innymi planowanie mediów, kreacja, badania, analizy, social media, dystrybucja, reklama)
- analiza trendów w marketingu, monitorowanie oraz analiza rynku wydawniczego i konkurencji
- raportowanie efektów działań
Nasze oczekiwania:
- min. 5 lat pracy w marketingu i promocji (warunkiem niezbędnym jest min. roczne doświadczenie w branży wydawniczej drukowanej i digital)
- zainteresowanie i chęć pogłębiania wiedzy w obszarze dziedzin humanistycznych, takich jak psychologia i historia
- operacyjne doświadczenie w realizacji projektów marketingowych (od tworzenia koncepcji, przez prowadzenie projektu, do ich rozliczenia i raportowania KPI)
- umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy własnej oraz współpracy z działami wew. organizacji
- samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów biznesowych
- umiejętność inicjowana niestandardowych rozwiązań i kreatywność
- wysoki poziom komunikacji interpersonalnej i relacyjności oraz samodyscyplina
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (B2 i wyżej) - mile widziane doświadczenie w promocji innych produktów kontentowych typu podcasty/video
Oferujemy:
- umowę o pracę lub B2B
- kafeterię benefitową NAIS
- kartę multisport i wyzwania sportowe
- ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny
- prywatną opiekę medyczną
- wsparcie psychologiczne i program well-being
- szeroką ofertę szkoleń
- kulturę doceniania – People Awards i codzienne kudosy
- pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce
- nowoczesne biuro z salą do ćwiczeń oraz salą gier
- pracę w modelu hybrydowym (praca z biura 2 dni w tygodniu)
- pracę w małym, zaangażowanym i kreatywnym zespole z szerokimi kompetencjami dla jakościowych brandów medialnych
- dużą samodzielność w działaniu (w zakresie zatwierdzonych planów)
- możliwość uczestniczenia i współtworzenia bardzo ciekawych i rozwojowych projektów