Business Integration Manager [Data Sciences]
Dołącz do nas, jeśli:
-
Posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w roli eksperckiej / managerskiej w dziale analiz, badań lub w obszarze konsultingu
-
Dobrze rozumiesz nowe rozwiązania w zakresie analityki i badań i chcesz się nimi dzielić z klientami
-
Sprawnie poruszasz się w tematach związanych z performance marketingiem (warunek konieczny)
-
Lubisz prezentować i uważasz się za osobę komunikatywną oraz asertywną
-
Jesteś energiczną osobą lubiącą pracę z innymi
-
Znasz język angielski w stopniu zaawansowanym
-
Jesteś osobą zaangażowaną, masz chęć rozwoju oraz pasję do tworzenia innowacyjnych rozwiązań
-
Doświadczenie w pracy w agencji mediowej będzie dodatkowym atutem
Czym będziesz się zajmować?
-
Dostarczaniem Klientom szerokiej i wysokojakościowej oferty Publicis Media Data Sciences
-
Opieką nad wybranymi klientami i proponowanie całościowych rozwiązań technologiczno-analityczno-badawczych wspierających realizację celów biznesowych
-
Zarządzaniem projektami z powyższego obszaru z wykorzystaniem różnych specjalistów
-
Edukowaniem zespołów klienckich wewnątrz Publicis Media z rozwiązań technologiczno-analityczno-badawczych
-
Wyznaczaniem kierunków rozwoju kompetencji i usług
-
Wsparciem w zakresie umiejscowienia rozwiązań w procesach planowania i zakupu mediów
Co oferujemy?
-
Pracę z pozytywnymi ludźmi, którzy sprawią, że w poniedziałek nie będziesz miał problemu ze wstaniem z łóżka :)
-
Dostęp do programów rozwojowych, szkoleń oraz wymiany międzynarodowej
-
Benefity pozapłacowe (opiekę medyczną, karta Multisport)
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV korzystając z formularza aplikacyjnego poniżej:
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
Więcej o nas:
Publicis Media jest obok Publicis Communications, Publicis Sapient oraz Publicis Healthcare, jednym z czterech globalnych centrów kompetencyjnych tworzących holding reklamowy Publicis Groupe. W ramach Publicis Media w Polsce działają agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics oraz LiquidThread. Każda z nich, w oparciu o własne zasoby i ekspercką wiedzę, gwarantuje klientom łatwy dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych Publicis Media, odpowiadających na ściśle określone potrzeby biznesowe marek i firm. Publicis Media zatrudnia na polskim rynku ponad 550 ekspertów w takich obszarach jak strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów, performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Publicis Media jest jedną z dwóch największych pod względem obrotów grup agencji w Polsce (ranking RECMA). W 2017 r. Publicis Media zdobyła tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy w rankingu międzynarodowej firmy Antal.