Publicis Consultants jest agencją doradztwa komunikacyjnego należącą do Publicis Groupe - jednej z największych na świecie sieci komunikacyjnych. Zapewniamy strategiczne i kompleksowe doradztwo Public Relations. Specjalizujemy się w zakresie PR korporacyjnego i produktowego. Prowadzimy także kampanie CSR oraz realizujemy Zintegrowane Kampanie Komunikacyjne oferując przy tym pełne spektrum narzędzi z obszaru PR i e-PR. Doradzamy naszym klientom jak prowadzić działalność biznesową z dbałością o reputację, jak również wspieramy ich w zarządzaniu kryzysowym.
Naszą misją jest budowanie silnych marek oraz długotrwałych relacji biznesowych opartych na zaufaniu, współpracy i skutecznej komunikacji.
Publicis Consultants posiada szerokie doświadczenie komunikacyjne odpowiadając za komunikację znanych światowych marek, jak również na co dzień doradzając przedstawicielom podmiotów różnych sektorów gospodarczych - zarówno prywatnych przedsiębiorstw, jak i instytucji publicznych. Agencja znajduje się w rankingu największych agencji PR prowadzonym przez Związek Firm Public Relations i plasuje się w Top 15.
Dzięki pełnemu wdrożeniu modelu Power of One, Publicis Groupe w Polsce stał się zintegrowaną i spójną wewnętrznie platformą, dającą naszym pracownikom dostęp do wiedzy i innowacyjnych narzędzi komunikacyjnych, a klientom do usług, kompetencji i talentów wspierających ich biznes.
Opis stanowiska
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- prowadzenie i wsparcie przy projektach z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz issue management;
- realizacja strategii komunikacji dla klientów agencji;
- bieżąca współpraca z klientem;
- tworzenie tekstów i materiałów prasowych oraz codzienne kontakty z dziennikarzami;
- bieżące kontakty z mediami branżowymi, gospodarczymi i ogólnoinformacyjnymi;
- współpraca z liderami opinii i influencerami;
- organizacja wydarzeń oraz projektów specjalnych;
- wsparcie w przygotowywaniu prezentacji i raportów, monitoringów medialnych i audytów komunikacyjnych;
- przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektu;
- wsparcie w zakresie przygotowywanie prezentacji ofertowych dla potencjalnych klientów agencji.
Kwalifikacje
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie komunikacji (PR/marketing);
- umiejętność tworzenia profesjonalnych i zrozumiałych tekstów (w języku polskim i angielskim);
- znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie;
- umiejętność pracy w zespole i dobra komunikacja interpersonalna;
- kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów;
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne i organizacyjne;
- duża samodzielność w działaniu i odpowiedzialność;
- nastawienie na rozwój oraz doskonalenie własnego warsztatu;
- zainteresowanie tematami gospodarczymi, w tym związanymi z nowymi technologiami i branżą FMCG oraz znajomość social mediów będą dodatkowym atutem.
Co zyskasz dołączając do Publicis Consultants?
- Pracę w zgranym i przyjaznym zespole z doświadczonymi konsultantami o wielu specjalizacjach.
- Możliwość pracy dla znanych, międzynarodowych marek.
- Nieformalny styl pracy.
- Dostęp do szerokiej gamy szkoleń, warsztatów i unikalnych narzędzi Publicis Groupe
- Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej.