ONE House to prężnie działająca agencja marketingowa zbudowana w modelu „All for marketing.” W związku z dynamicznym rozwojem, ukoronowanym otrzymaniem Gazeli Biznesu 2018, poszukujemy zdolnego
i dynamicznego managera, który pokieruje pracą zespołu odpowiedzialnego za planowanie i realizację kampanii mediowych naszych Klientów.
Jeżeli lubisz wyzwania, chcesz pełnić jedną z kluczowych ról w firmie jako partner biznesowy dla Zarządu, mieć realny wpływ na rozwój agencji i potrzebujesz tylko sprzyjającej przestrzeni
Zapraszamy Cię na pokład ONE House!
Dyrektor Mediów
Zakres obowiązków:
- zarządzanie pracą działu mediów (online i offline)
- odpowiedzialność za P&L oraz wyznaczanie kierunku rozwoju działu mediów
- nadzór nad rekomendacjami strategicznymi i weryfikacja realizacji kampanii mediowych
- przełożenie celów biznesowych na skuteczne działania marketingowe i rozwój oferty firmy
- współpraca z działami Strategy, Creative, Brand Activation, Production i Client Service
- utrzymywanie relacji biznesowych z klientami i dostawcami
- poszukiwanie nowych kierunków rozwoju na podstawie analiz rynkowych i działań konkurencji
- budowanie wizerunku firmy jako profesjonalnego i rzetelnego partnera biznesowego
- raportowanie bieżących wyników i efektywności podjętych działań do Zarządu
Wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia jako Group Account Director lub na podobnym stanowisku w strukturach domu mediowego
- umiejętność zarządzania kompetencjami w zespole (min.10 osób) i wyznaczania kierunków rozwoju
- biegłość w tworzeniu rekomendacji i strategii mediowych (online i offline)
- znajomość zasad budowania efektywnych budżetów reklamowych
- bardzo dobra znajomość rynku reklamowego
- szeroka wiedza z obszaru mediów digital i offline, znajomość programów i narzędzi
- znajomość języka angielskiego (min. B2)
- odpowiedzialność, bardzo dobre umiejętności organizacyjne
- wysoka kultura osobista, umiejętności interpersonalne
Oferujemy:
- kluczową rolę w firmie osoby odpowiedzialnej za obszar mediów agencji ONE House
- bliską współpracę z Zarządem i realny wpływ na strategię obszaru mediowego
- ambitne wyzwania i możliwość realizacji własnych pomysłów
- dostęp do najnowocześniejszych technologii i narzędzi
- pracę w ciekawym środowisku osób doświadczonych w różnych obszarach marketingu
- wsparcie przy realizacji własnych pomysłów
- prywatne ubezpieczenie medyczne dofinansowane w 100%