ONE House - łączymy w sobie kompetencje agencji reklamowej i domu mediowego. Dostarczamy efektywne rozwiązania na każdym szczeblu działań komunikacyjnych: budowania marki, kreowania strategii komunikacji, doboru kanałów i narzędzi – online i offline.
Naszą przewagą jest indywidualne podejście do Klienta, empatia i dojrzałość biznesowa, dzięki którym budujemy długofalowe relacje biznesowe.
Znudziła Cię praca w sieciowych, międzynarodowych agencjach? Czujesz się niedoceniany i przeładowany pracą? Doszedłeś „do ściany”, nie chcesz być trybikiem a jednak … w sumie lubisz to co robisz i wiesz, że jesteś w tym dobry? Jedynym ograniczeniem dla Ciebie są Twoi przełożeni bo ich miejsca nie zajmiesz i nie jesteś w stanie realizować większych wyzwań i dostajesz ciągle te same zadania? Chcesz się rozwijać a nie tylko wąsko „sprzedawać” usługi swojej agencji?
Przyjdź do nas bo mamy propozycję, która pozwoli Ci znowu cieszyć się pracą.
Communications Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
• Pracę w ludzkiej atmosferze i bez sztucznego ciśnienia w sympatycznym biurze
• Bieżący dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań z obszaru komunikacji marketingowej
• Możliwość realizowania swoich pasji oraz wsparcie w rozwoju zawodowym
• Szkolenia dostosowane do potrzeb
• Wsparcie doświadczonego zespołu
• 8 godzinny dzień pracy
• Perspektywę ciekawego rozwoju
• A po pracy … niczym niezakłócony czas wolny na realizowanie własnych pasji
Zakres obowiązków:
• Planowanie, optymalizacja i monitoring prowadzonych kampanii
• Przygotowywanie rekomendacji i strategii dla klientów
• Analiza grup celowych i monitoring trendów w mediach
• Wycena ofert mediowych i negocjacje warunków cenowych
• Przygotowywanie raportów
• Zarządzanie projektami
• Bezpośredni kontakt z Klientem
Wymagania:
• Znajomość rynku mediów, dostawców mediowych
• 2 – 3 lata doświadczenia w domu mediowym, agencji komunikacji marketingowej na analogicznym stanowisku
• Biegłość w posługiwaniu się Excel, Power Point
• Znajomość narzędzi: TGI, PBC, NAM (AGB), Megapanel Gemius, AdReport, Kantar Media
• Umiejętność analizowania danych
• Doświadczenie we współpracy i obsłudze klientów
• Samodzielność i przedsiębiorczość w działaniu
• Otwartość na podnoszenie swoich umiejętności
• Umiejętności prezentacyjne
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji.