Jesteśmy zespołem specjalistów, którzy z pasją prowadzą jeden z największych sklepów internetowych w Polsce - OleOle.pl. E-commerce jest naszą pasją i choć mamy silną pozycję na rynku, zdajemy sobie sprawę jak dynamicznie rozwija się nasza branża i konkurencja. Nie jesteśmy idealni, ale chcemy być zdecydowanie lepsi ;-).
Dołącz do naszego zespołu, weź udział w dużej zmianie dla OleOle.pl i pracuj z ekspertami marketingu internetowego nad efektywnymi i efektownymi projektami. Bierz udział w procesie kreowania strategii social media, kreatywnego wymyślania działań content marketingowych, koordynuj działania i poszerzaj swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego. Pokaż nam jak należy angażować społeczność.
W związku z powyższym poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
Jaka zadania Cię czekają?
• Współtworzenie strategii social media – to fajne i odpowiedzialne zadanie. Wspólnie będziemy pracować nad tym w jakich mediach społecznościowych powinniśmy być obecni, jakie treści zamierzamy przygotowywać, dla kogo, o jakim charakterze i w których kanałach. Planowanie, harmonogramy, nadzorowanie. Mamy tutaj dużo do zrobienia i liczymy na Twoje wsparcie.
• Planowanie komunikacji w social mediach i prowadzenie profili społecznościowych marki – pokaż nam jak w praktyce należy planować komunikację w poszczególnych kanałach oraz prowadzić ją w przemyślany sposób.
• Angażowanie użytkowników oraz dbanie o wizerunek sklepu przyjaznego klientowi – zależy nam na dobrych relacjach z użytkownikami i klientami. Chcemy, aby treści, które będziemy im dostarczać były angażujące, a ich problemy - rozwiązywane. Chcemy być blisko użytkownika.
• Współpraca z influencerami – zdajemy sobie sprawę jak dużo dobrego marce i klientom może przynieść mądrze i partnersko przeprowadzona współpraca z blogerami czy vlogerami. Zależy nam, żeby te współprace zawsze były dopasowane do potrzeb grupy docelowej i miejsca, w którym są realizowane.
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Zaangażowania i wizji – potrzebujemy osoby, która jest pro-aktywna, chce działać z energią i entuzjazmem oraz potrafi zarażać nimi innych. Rozwijać z uśmiechem na ustach siebie i biznes, w którym pracuje. Postawisz dostarczanie treści wartościowych dla klientów na pierwszym miejscu.
• Umiejętności wyszukiwania informacji – każde działanie powinno być poprzedzone odpowiednim researchem. Co do samych potrzeb użytkowników, przez zawartość tworzonego materiału, po odpowiedni kanał i moment dystrybucji. Wierzymy, że doskonale o tym wiesz.
• Lekkiego pióra i dobrego warsztatu pisarskiego – czytając tę ofertę wiesz, że napisałbyś ją zdecydowanie lepiej od nas. I dobrze, chcemy się od Ciebie uczyć.
• Znajomości i zainteresowania mediami społecznościowych – doskonale wiesz jak istotne są social media i przy tym jak dynamicznie ciągle się zmieniają. Social będzie dla nas bardzo istotny i będzie na pewno jednym z wiodących kanałów dystrybucji treści. Dobrze, żebyś chciał być na bieżąco i zaskakiwał nas pomysłami.
• Zainteresowania nowymi technologiami – przygotowywane przez Ciebie treści często będą kręcić się wokół sprzętu IT, komputerów, smartfonów, konsol, gier czy akcesoriów. Dobrze jeśli zbiega się to z Twoimi naturalnymi zainteresowaniami, ale jeśli jeszcze tak nie jest to mamy nadzieję, że przy nas miłość do technologii będzie tylko coraz większa.
• Doświadczenia w prowadzeniu profili firmowych w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) – choćby 2 lata. Oczywiście wierzymy w młode talenty, ale wiemy też, że doświadczenie zdobyte w praktyce jest bardzo cenne.
Dodatkowymi atutami będą:
• Umiejętność zarządzania projektami. Poza samym tworzeniem będzie też trochę zarządzania naszymi mediami społecznościowymi.
• Znajomość narzędzi takich jak Google Analytics, Newspoint, Brand24, Prowly.
Co oferujemy?
• Możliwość uczestniczenia w najważniejszej zmianie w historii OleOle.pl. A istniejemy już od 2008 roku i jesteśmy największym sklepem wyłącznie internetowym z elektroniką użytkową w Polsce.
• Możliwość kreowania kierunku przyszłości naszego biznesu – istotny wpływ i niemała odpowiedzialność.
• Możliwość rozwoju zawodowego w zakresie social mediów, content marketingu, copywritingu, SEO, blogowania i innych zbliżonych pojęć.
• Nasze wsparcie. Angażujemy się w naszą pracę, lubimy ją i lubimy ludzi, z którymi pracujemy.
• Umowę o pracę i pakiet socjalny (m. in. Multisport, opieka medyczna). To oczywiście podstawa.
Będziemy bardzo szczęśliwi jeśli do aplikacji obok CV dołączysz również informację o mediach społecznościowych, które współtworzyłeś. I nie muszą być to treści komercyjne, jeśli prowadzisz prywatny fanpage – zapoznamy się z nim równie chętnie.