Platforma cyfrowa nc+, powstała w wyniku połączenia dwóch wiodących dostawców telewizyjnych: CYFRY+ i platformy n, łączy w sobie najbogatszą ofertę programową z najbardziej zaawansowaną i przyjazną technologią. Flagowa oferta premium (CANAL+, CANAL+ Sport, CANAL+ Film, CANAL+ Film2, CANAL+ Family, CANAL+ Family2) gwarantuje dostęp do najbardziej prestiżowych imprez sportowych i najnowszych premier filmowych prosto z kina.
Nasza oferta to prawdziwa uczta dla wszystkich kibiców Ligi Mistrzów i Ligi Europejskiej, to spotkania najlepszych lig zagranicznych oraz polskiej
T-Mobile Ekstraklasy, żużel, mecze NBA, tenis i sporty walki. To także przepustka do fascynującego świata filmu - hity prosto z największych hollywoodzkich wytwórni, widowiskowe dokumenty i najlepsze seriale tuż po amerykańskiej premierze.
Obecnie poszukujemy do Działu Programowego osoby na stanowisko:
BRAND MANAGER KANAŁÓW KUCHNIA+, DOMO+, PLANETE+
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
• przygotowanie i koordynacja strategii marketingowej oraz planów mediowych dla kanałów lifestylowych i dokumentalnych
• wsparcie i współpraca z brokerem reklamowym (Premium TV) na polu kanałów lifestylowych i dokumentalnych
• wsparcie Działu Sprzedaży w przygotowaniu i realizacji kampanii niestandardowych i sponsoringów
• wsparcie i realizacja kampanii barterowych
• tworzenie standardów dotyczących kanałów lifestylowych i dokumentalnych i koordynowanie ich przestrzegania na wszystkich polach eksploatacji
• planowanie i wykonanie budżetów marketingowych
• planowanie i rozwój aktywności on-linowych (strona www, social media)
• organizacja eventów ATL i BTL, eventów z partnerami komercyjnymi
• monitoring, ocena i raportowanie o aktywnościach marketingowych kanałów własnych oraz konkurencji
Od kandydatów oczekujemy:
• 3-letniego doświadczenia w zarządzaniu marką w branży mediowej
• znajomości rynku mediów
• bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie
• wyższego wykształcenia (preferowane z dziedziny marketingu i pokrewnych)
• bardzo dobrej znajomości narzędzi: Nielsen Audience Measurement, Gemius, Google Analytics
• kreatywności
• proaktywnej postawy
• umiejętności pracy w zespole
• doświadczenia w prowadzeniu negocjacji
Oferujemy:
• współpracę w oparciu o umowę o pracę
• kulturę organizacyjną opartą na współpracy i koleżeństwie
• prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy
Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o wypełnienie kwestionariusza aplikacyjnego:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c1fbc9318249470cac39076ba6ffda43
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Sikorskiego 9 w bazie kandydatów do pracy w ITI Neovision S.A. i przechowywanie przez okres minimum 2 lat od daty ich otrzymania na potrzeby procesów rekrutacyjnych w ITI Neovision S.A.”.
Informujemy, że dane będą przetwarzane przez ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Sikorskiego 9 w celu i zakresie potrzebnym do rekrutacji prowadzonych w ITI Neovision S.A.. Mają Państwo prawo do wglądu w treść Państwa danych i ich usuwania oraz poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.
Więcej informacji na temat nowej platformy cyfrowej szukaj na stronie: www.ncplus.pl