-
Firma: Mexad Sp. zo.o.
-
Region: Warszawa, mazowieckie
-
Stanowisko: Specjalista ds. kampanii performance i programmatic (trafik)
-
Wymagania:
-
Doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji mediowej / branży komunikacji marketingowej
-
Znajomości podstawowych wskaźników mediowych
-
Wiedzy z zakresu kampanii programmatic
-
Obsługi platformy DSP DV360
-
Znajomości narzędzi: GMP, w tym Campaign Manager, Google Analytics
-
Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
-
Dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excela oraz PowerPoint
-
Umiejętności analitycznego myślenia oraz sprawności w operowaniu liczbami
-
Oferujemy:
-
Ambitną pracę w niezależnej agencji mediowej
-
Naukę mediów i rozwój w dynamicznym środowisku komunikacji marketingowej
-
Startup’ową kulturę
-
Pracę w miłej atmosferze, w klimatycznym biurze w kamienicy w śródmieściu (Metro Politechnika)
-
Wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę w wysokości od 4000 - 6000 zł brutto
Zakres Twoich obowiązków:
-
Planowanie, zakup oraz nadzór nad kampaniami reklamowymi programmatic (monitorowanie przebiegu, kontrola kosztów i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności)
-
Udział w przygotowywanie rekomendacji i strategii dla klienta
-
Bieżąca praca na platformie DSP DV360 / DataXu / Hawk
-
Kontakt: arkadiusz.miegon@mexad.pl