MediaFarm jest cenionym w branży Domem Sprzedaży Mediów Interaktywnych. Działa od ponad dekady i jest liderem w zakresie reklamy video w internecie. Realizujemy skuteczne kampanie największych globalnych reklamodawców, reprezentujemy w zakresie sprzedaży reklamy wydawców wielu serwisów digitalowych z kraju i zagranicy. Obecnie poszukujemy do pracy w naszym biurze w Warszawie (dopuszczalny model hybrydowy) osoby na stanowisko:
ACCOUNT MANAGER/SENIOR ACCOUNT MANAGER
Osoba na tym stanowisku będzie reprezentować MediaFarm w zakresie sprzedaży i koordynacji kampanii z wykorzystaniem produktów reklamy video, display, rich media oraz akcji niestandardowych w serwisach polskich oraz zagranicznych na platformach mobile i desktop w modelu tradycyjnym, performance oraz programmatic. Do głównych zadań osoby na w/w stanowisku należą:
- Aktywne tworzenie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, głównie Agencjami Mediowymi
- Realizacja celów sprzedażowych
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Inicjowanie i udział w spotkaniach i prezentacjach sprzedażowych
- Monitoring trwających kampanii reklamowych
- Udział w tworzeniu nowych produktów reklamowych
Od kandydatów oczekujemy:
- Udokumentowanego doświadczenia w sprzedaży kampanii reklamowych w mediach interaktywnych dla Agencji Mediowych (minimum 2 lata)
- Wiedzy z zakresu mediów, reklamy i komunikacji marketingowej
- Umiejętności interpersonalnych, zdolności przekonywania, asertywności i błyskotliwości
- Samodzielności, inicjatywy i determinacji w realizacji celów
- Wyższego wykształcenia
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającej komunikację z partnerami zagranicznymi
Doświadczenie w sprzedaży reklamy Agencjom Mediowym oraz znajomość języka angielskiego są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji na to stanowisko.
Szukamy osoby ambitnej, pewnej siebie, inteligentnej, dla której media i reklama to prawdziwa pasja. Osoby potrafiącej stawiać sobie wysokie cele, komunikować się i współpracować z ludźmi oraz łatwo nawiązującej kontakty i lubiącej sprzedawać.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Dajemy szansę pracy w stabilnej i ambitnej organizacji działającej w bardzo dynamicznie rozwijającej się branży, szybkiego rozwoju zawodowego i realizacji nowatorskich projektów z udziałem wiodących mediów interaktywnych z Polski i zagranicy. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym, szkolenia rozwijające kompetencje ogólne i zawodowe, udział w prestiżowych wydarzeniach branżowych, pracę w zgranym zespole w biurze w biznesowym centrum Warszawy 200 metrów od stacji metra Rondo Daszyńskiego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV na adres mediafarm@mediafarm.pl . Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dodanie poniższej klauzuli do CV lub wklejenie jej do e-maila:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podawanych przeze mnie danych osobowych, w tym wizerunku, przez „Mediafarm” spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością spółkę komandytową z siedzibą w Warszawie (00-844) przy ul. Grzybowskiej 80/82 w celu wzięcia udziału w bieżącym procesie rekrutacyjnym.”
Ponadto informujemy, że:
Administratorem Danych Osobowych jest „Mediafarm” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (00-844) przy ul. Grzybowskiej 80/82, e-mail: mediafarm@mediafarm.pl (zwana dalej „Spółką”). Dane osobowe gromadzone przy pomocy dokumentów aplikacyjnych przetwarzane będą w celach związanych z uczestnictwem w procesach rekrutacyjnych, zgodnie z wyrażoną zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a, w zakresie wizerunku na podstawie art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dane osobowe będą przechowywane w przypadku zgody dotyczącej bieżącego procesu – do czasu odwołania zgody przez kandydata, nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacyjnego. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w zakresie wskazanym w dokumentach aplikacyjnych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w procesach rekrutacyjnych.