Firma: Schulz brand friendly
Region: Kraków, małopolska
Stanowisko: Media Planner
• Tworzenie media planów digital w oparciu o otrzymane założenia taktyczne i budżetowe.
• Praktyczna egzekucja efektywnego wykonania media planów, w tym budżetowanie, raportowanie, optymalizacja i fakturowanie.
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami mediowymi.
Wymagania:
• 2-3 letnie doświadczenie w media planning / buing.
• Znajomość mediów i kanałów reklamowych on-line.
• Zrozumienie wzorców konsumpcji mediów i ścieżek zakupowych, modeli atrybucji konwersji zróżnicowanych grup docelowych.
• Umiejętność posługiwania się panelami / narzędziami służącymi do zakupu mediów on-line.
• Podążanie za zmianami i trendami na rynku mediów online.
• Umiejętność stworzenia media planu na bazie briefu mediowego, zwierającego opis narzędzi, punktów styku, ich logiki i założeń strategicznych.
• Rozumienie media planów jako przedłużenia szerszych planów marketingowych i strategii.
• Umiejętność planowania kluczowych wskaźników efektywności przy dostępnym budżecie, określonych celach biznesowych firmy i taktyce kampanii.
• Znajomość podstaw statystyki i analityki Internetu.
Oferujemy:
• Pracę w jednej z najlepszych agencji reklamowych w Polsce.
• Rozwój zawodowy.
• Pracę dla prestiżowych i znanych marek.
• Przyjazną atmosferę i dobrą kawę.
• Stałe wynagrodzenie oraz system premiowy.
Kontakt: rekrutacja@schulz.com.pl
Rewelacyjnie odnajdujesz się w świecie digitalu? Lubisz analizować, śledzić trendy i współpracować z ludźmi?
Wyślij CV na adres rekrutacja@schulz.com.pl w tytule wpisując „Media Planner”!