Firma: Komunikacja Plus Sp. Z o.o. Sp. K.
Region: Mazowiecki
Stanowisko: Media Planner
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji mediowej lub po stronie dostawców mediowych
- Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie,
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość rynku mediów
- Gotowość do podróży służbowych
- Znajomość narzędzi używanych do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii,
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela
-Umiejętność analitycznego myślenia
Oferujemy:
· Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
· Dogodną lokalizację - praca w biurze w Śródmieściu (ul. Wiejska)
· Pakiet benefitów – prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, indywidualne zajęcia z języka angielskiego
· Twórczą atmosferę pracy w zgranym, profesjonalnym zespole
Kontakt:
rekrutacja@komunikacjaplus.pl