- Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Region: Mazowieckie/Warszawa
- Stanowisko: ekspertka/ekspert ds. współpracy z mediami w Wydziale Promocji polityki Cyfrowej w Biurze Pełnomocnika Rządu ds. Cyberbezpieczeństwa
- Informacje o ofercie:
Termin składania aplikacji: do 02.04.2023 r.
Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeżeli ofertę składasz elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane: własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub podpisem elektronicznym kwalifikowanym.
Wzory oświadczeń obowiązujących przy rekrutacji do pracy w KPRM znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/attachment/1aecc1c4-58b2-4cf4-9892-8001ea244373.
Wynagrodzenie zasadnicze brutto w wysokości: od 7000,00 do 8000,00 zł brutto + ewentualny dodatek stażowy.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w rekrutacji. Więcej informacji znajdziesz na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/nabory-poza-sluzba-cywilna.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Ofertujemy pracę w zespole projektu ”Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechnienia korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych”. W naszych kampaniach zachęcamy Polaków do wygodnego załatwiania spraw urzędowych online. Chcemy ich przekonać, że to nie tylko oszczędność czasu i wygoda, ale i w pełni bezpieczny sposób załatwienia spraw urzędowych. W latach 2019-2021 zrealizowaliśmy kampanię parasolową „e-Polak potrafi!”. A w 2023 uruchomimy zasięgowe kampanie, w których skoncentrujemy się na promocji korzystania z aplikacji i portalu mObywatel.gov.pl, a także na edukowaniu nt. cyberzagrożeń. Dołącz do nas.
- Zakres obowiązków:
Zadanie 1: Współpraca z agencją reklamową przy planowaniu kampanii w telewizji i radio, w zakresie projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne” (POPC);
Zadanie 2: Wsparcie przełożonych w przygotowaniu strategii mediowej kampanii informacyjnych, w zakresie projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne” (POPC);
Zadanie 3: Współpraca z mediami przy realizacji działań kampanijnych w radiu, telewizji oraz ekspertami i firmami zewnętrznymi (kontakty z mediami), w zakresie projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne” (POPC);
Zadanie 4: Prowadzenie zamówień publicznych (rozeznań rynku) na zakup emisji kampanii w telewizji i radio oraz opieka nad umowami z wykonawcami i odbiory prac, w zakresie projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne” (POPC);
Zadanie 5: Współpraca zespołami KPRM, COI i NASK przy realizacji działań kampanijnych w radiu i telewizji, w zakresie projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne” (POPC);
Zadanie 6: Analiza efektów prowadzonych działań oraz przygotowywanie raportów, w zakresie projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne” (POPC);
- Wymagania:
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe: powyżej 3 lat
inne:
- znajomość rynku mediów telewizyjnych i radiowych,
- kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca, kreatywność, analityczne myślenie.
- Wymagane dokumenty:
CV
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
- Oferujemy:
Ruchomy czas rozpoczynania pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
Indywidualny rozkład czasu pracy
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
Pokój dla rodzica z dzieckiem
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
Dofinansowanie do przedszkola
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych
Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
Dobra lokalizacja
Miła atmosfera pracy
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- Kontakt:
Telefon: 22 694 65 95
e-mail: rekrutacja@kprm.gov.pl
Adres: oferty przyjmowane elektronicznie - w tytule maila wpisz : poz. 37