K2 Media (www.media.k2.pl) jest agencją mediową nowej szkoły, odpowiadającą za projekty mediowe w Grupie K2. Realizujemy projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe między innymi dla klientów takich, jak Nutricia, PZU, Carrefour, H&M, Sephora, Pracuj.pl czy Desperados.
Stanowisko: Programmatic Specialist
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków:
• tworzenie struktur kampanii w DoubleClick Campaign Manager,
• przygotowywanie media planów zawierających działania programatyczne: display, video, yt,
• tworzenie, prowadzenie i optymalizowanie kampanii programatycznych,
• monitorowanie i realizacja KPI kampanii,
• monitorowanie budżetów kampanii,
• przygotowywanie raportów i post-buyów z kampanii,
• tworzenie rekomendacji dla naszych klientów,
• rozszerzanie wiedzy z zakresu programmatic,
• współpraca z działem client service.
Wymagania:
• znajomość platform DSP (mile widziany DoubleClick Bid Manager),
• mile widziana znajomość DoubleClick Studio – tworzenie feedów i kreacji dynamicznych,
• znajomość typów programatycznego zakupu mediów,
• umiejętność tworzenia Floodlightów (tagów) i list odbiorców,
• znajomość modeli optymalizacji w programmaticu i umiejętność ich wykorzystania w praktyce,
• umiejętność pracy z liczbami oraz zdolności analityczne,
• bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint),
• samodzielność w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu,
• język angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym.
Jeśli masz mniejsze doświadczenie, ale chciałbyś się rozwijać w tym kierunku, również zachęcamy do aplikowania :)
Oferujemy:
• przyjazną atmosferę w młodym, dynamicznym zespole,
• stałą pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej,
• możliwość rozwoju wewnątrz organizacji,
• pakiet benefitów (możliwość korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej, pakietu sportowego oraz dodatkowego ubezpieczenia na życie),
• pracę w nietypowym biurze z aulą kinową, pufami, piłkarzykami,
• smaczną kawę, szeroki wybór herbaty oraz owocowe środy.
Aplikuj: