Specjalista ds. marketingu reklamy
Główne zadania:
- Rozwijanie strategii produktowej reklamy w oparciu o analizę rynku, konkurencji i potrzeb klientów.
- Monitorowanie wskaźników kluczowych oraz opracowywanie raportów dotyczących efektywności działań reklamowych.
- Zarządzanie budżetem i kosztami związanymi z rozwojem produktów reklamowych.
- Śledzenie aktualnych trendów i innowacji w dziedzinie reklamy i marketingu.
Nasze wymagania:
- Minimum 3 lata pracy w dziedzinie marketingu internetowego oraz/lub reklamy online.
- Znajomość narzędzi marketingowych: Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, a także narzędzi do zarządzania kampaniami reklamowymi.
- Znajomości zagadnień SEO i SEM.
- Umiejętność analizy danych.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
OFERUJEMY:
- Pełną wyzwań pracę
- Duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań w ramach realizowanych projektów
- Opiekę medyczną
- Karta sportowej Multisport
- Dodatkowe 3 dni wolne w roku
- Komfortową pracę w jednym z najnowszych biurowców w Warszawie
- Szkolenia