Firma HR Expert Service, dla swojego Klienta, uznanej firmy w branży mediowej i artystycznej, poszukuje osoby, która :
• potrafi odważnie łamać schematy
• patrzy poza horyzont i widzi globalnie
• we wszystkim widzi szansę i możliwość zamiast barierę i problem
na stanowisko:
Brand & Corporate Communication Manager / Menedżer ds. Marki i Komunikacji Korporacyjnej
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Wspieranie realizacji strategii biznesowej firmy oraz budowanie wartości firmy poprzez skuteczne wykorzystanie kanałów PR i komunikacji marketingowej do promocji firmy oraz jej kluczowych osób i przedsięwzięć
• Wypracowanie strategii budowania spójności marki na rynku polskim i międzynarodowym oraz jej konsekwentne wdrażanie
• Pełnienie roli Rzecznika Prasowego firmy oraz budowanie i zarządzanie relacjami ze środowiskiem mediów
• We współpracy z marketingiem zapewnianie silnego i spójnego przekazu o marce firmy w komunikacji z klientami
• Określenie i realizację strategii w obszarze relacji inwestorskich
Idealny kandydat powinien posiadać:
• Minimum 5 lat doświadczeń w PR lub komunikacji marketingowej, przy rosnącej roli i zakresie obowiązków, idealnie w firmach branży nowych technologii, internetowej lub kreatywnej
• Minimum 2 lata pracy na samodzielnym stanowisku odpowiedzialnym za zbudowanie strategii marki (firmy bądź produktu) i jej realizację, z udokumentowanymi sukcesami w tym zakresie
• Dużą energię w działaniu, samodzielność i pro-aktywność
• Bardzo wysokie umiejętności nawiązywania i utrzymania kontaktu
• Zdolność patrzenia strategicznego i globalnego
• Wypracowaną, własną sieć kontaktów w środowisku mediów
• Biegłą znajomość angielskiego w mowie i piśmie
• Mile widziane doświadczenie w budowaniu relacji inwestorskich
Możemy zapewnić:
• Pracę w nietuzinkowym, artystycznym, kreatywnym i młodym zespole
• Samodzielność w działaniu
• Duży wpływa na organizację
• Prace poza schematami
• Projekty na poziomie globalnym
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: biuro@hres.pl