Gremi Media S.A. jedna z czołowych firm medialnych w Polsce, rozwija zespół zajmujący się organizacją eventów i poszukuje kreatywnych osób na stanowisko: Event Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
• Opracowanie ofert, kosztorysów.
• Dobór podwykonawców i negocjacje kosztów.
• Organizacja, budżetowanie, koordynacja i produkcja eventów oraz innych działań marketingowych.
• Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami.
• Dbałość o jakość świadczonych usług.
Poszukujemy dynamicznych osób , otwartych na nowe wyzwania, kreatywnych, starannych i wykazujących inicjatywę.
Oczekiwania:
• Doświadczenie zawodowe minimum rok na podobnym stanowisku.
• Samodzielność w działaniu
• Doskonałe zdolności organizacyjne, interpersonalne i negocjacyjne.
• Odporność na stres, zdolności do pracy pod presją czasu
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz j. angielskiego
Oferujemy:
• Wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji oraz premię za osiągane wyniki.
• Współtworzenie ciekawych i innowacyjnych projektów
• Wsparcie zespołu
• Możliwość rozwoju zawodowego
Aplikacje prosimy wysyłać e-mailem na adres: kontakt@gremievents.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".