HASH|FM to pierwsza agencja influencer marketing w Polsce. Dla naszych klientów tworzymy strategie influencer marketingu oraz realizujemy skrojone na miarę kampanie z udziałem najlepszych youtuberów, instargramerów, blogerów, snapchatterów i innych twórców internetowych. Działamy dzięki najszerszej na rynku wiedzy o świecie influencerów, własnej technologii oraz stale rozwijanej metodologii.
Naszymi klientami są m.in. IKEA, Pandora, Grupa Żywiec, Unilever.
Do zespołu na stałe obsługującego dużą markę FMCG w zakresie współpracy z twórcami
internetowymi poszukujemy:
Account Manager
Wymagania:
• co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji lub domu mediowym,
• umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem,
• umiejętność zarządzania zespołem,
• energia, dyscyplina pracy i chęć podbicia świata wraz z Hash.fm,
• umiejętność zarządzania złożonymi projektami marketingowymi,
• angielski, wiadomo,
Mile widziane:
• przynajmniej podstawowe rozeznanie w świecie twórców internetowych (reszty Cię nauczymy),
Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie
• doskonały system premiowy
• prace w nowoczesnym i perspektywicznym segmencie reklamy internetowej,
• miłe i przyjazne otoczenie w pracy,
• wiele przygód i emocji w pracy z gwiazdami internetu.
Nie obiecujemy, że będzie lekko, ale na bank ciekawie i satysfakcjonująco. Dołączysz do nas?
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres kontakt@hash.fm.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hash.fm Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182,1662)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Hash.fm Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskie 56C. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.