Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2 z wielogodzinnym pasmem dla dzieci i rodziców Puls Kids. Telewizja Puls gwarantuje najlepszą rozrywkę dla każdego – w zróżnicowanej ofercie programowej obu kanałów znajdują się m.in.: premierowe hity filmowe i seriale, najlepsze światowe animacje, produkcje własne (seriale: „Lombard. Życie pod zastaw”, „Rodzinny interes”, „Dzielnica strachu”) oraz transmisje z największych wydarzeń kabaretowo-muzycznych jak Mazurska Noc Kabaretowa czy Wielka Zabawa TV Puls. W 2020 i 2021 Telewizja Puls transmitowała uroczystą galę wręczenia Telekamer „Tele Tygodnia”, która po latach wróciła do telewizji. Telewizja Puls jest laureatem Telekamery „Tele Tygodnia” 2013, 2014 i 2015 oraz prestiżowej Złotej Telekamery „Tele Tygodnia” 2016 za „wybitne osiągnięcia telewizyjne”. Trzykrotnie Telekamerę „Tele Tygodnia” (2018, 2019 i 2020) oraz Złotą Telekamerę zdobył serial TV Puls „Lombard. Życie pod zastaw”.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Chief Marketing Officer (CMO)
Nr ref. CCO/03/2022
W roli Chief Marketing Officer (CMO) odpowiedzialny będziesz za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii biznesowej, marketingowej, promocyjnej i sprzedażowej firmy.
Realizację celów realizować będziesz zarządzając podległymi Ci zespołami: rozwoju biznesu, badań i analiz, sprzedaży, marketingu, PR, digital marketingu, autopromocji, kreacji.
Oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży mediowej
- Wiedzy eksperckiej w obszarze marketingu, social mediów, digital marketingu i trade marketingu
- Doświadczenia w zarządzaniu kampaniami reklamowymi i promocyjnymi
- Umiejętności i doświadczenia w budowaniu marki i PR
- Doświadczenia w budowaniu strategii rozwoju nowego biznesu
- Doświadczenia w rozwoju nowych linii biznesowych
- Znajomości trendów rynkowych
- Umiejętności analitycznych
- Myślenia strategicznego
- Doświadczenia w byciu liderem, charyzmy
- Mile widziane doświadczenie we współpracy z franczyzobiorcami i sprzedażą licencji
- Mile widziane doświadczenie w pracy w telewizji
- Niezbędne doświadczenie w szeroko rozumianej branży mediowej w tym agencjach kreatywnych
- Doświadczenie w przeprowadzaniu transformacji będzie dodatkowym atutem
Do Twoich zadań należeć będzie między innymi:
- Określanie i wdrażanie spójnej strategii mającej na celu rozwój działalności i wizerunku firmy, a także maksymalizację rentowności
- Opracowanie i wdrożenie silnej strategii komunikacyjnej w celu budowania świadomości marki
- Odpowiedzialność za wizerunek marki i jego spójność we wszystkich obszarach działania
- Współtworzenie strategii rozwoju nowych linii produktowych i dywersyfikacji oferty poza telewizją stacjonarną
- Rozwój partnerstw w zakresie franczyzy i współpracy handlowej z licencjobiorcami
- Zapewnienie zgodności wszystkich działań biznesowych z ustalonymi celami organizacji
- Śledzenie trendów rynkowych w ramach objętych obszarów działalności i ich analiza pod kątem efektywności dla organizacji; proponowanie business planów opartych o nowe możliwości dyktowane przez rynek
- Zarządzanie podległymi zespołami w oparciu o KPIs
- Tworzenie i zarządzenie P&L
Link do przesyłania aplikacji: