Content creator / dziennikarz nowej generacji
Cześć,
jesteśmy Grupą naTemat. Dużo się u nas dzieje i szukamy osób, które dołączą do naszej pomarańczowej drużyny. To rekrutacja inna niż wszystkie dotychczasowe, bo nie szukamy "zwykłych dziennikarzy". Doświadczenie dziennikarskie będzie miłym i ważnym plusem w tej rekrutacji, choć nie jest kluczowe.
Szukamy kogoś, kto ma w sobie dużo dobrej energii i zapału, by stać się jedną z twarzy transformacji brandu naTemat.pl, który co miesiąc dociera do milionów Polaków. Celowo piszemy "brandu", a nie "portalu", bo media się zmieniają i dziś marki takie jak nasza muszą być czymś więcej niż "tylko" portalem.
Myślimy sobie jako o multi platformowym "dostarczycielu" treści wszędzie tam, gdzie są nasi odbiorcy: na portalu, Instagramie, TikToku, YouTube czy Facebooku.
Kogo szukamy?
Szukamy kreatywnych content creatorów, którzy nie boją się kamery i chcą współtworzyć treści wideo na Instagramie, TikToku, YouTube czy Facebooku. Na tych platformach obserwują nas setki tysięcy Polaków. Osób, które aż podskakują na myśl o tym, że mogą robić coś nowego i fajnego. Można nazwać to content creaetorem, można nazwać social mediowcem, albo dziennikarzem najnowszej generacji.
Twoim zadaniem będzie samodzielne współtworzenie materiałów wideo z tematyki, w której czujesz się ekspertem. Mogą to być wydarzenia z Polski czy ze świata, podróże, motoryzacja, filmy, seriale, książki, gry, zwierzęta, rozrywka, satyra, finanse, gospodarka, teatr lub wiele innych. Ty nam powiedz, co Cię pasjonuje i na czym się znasz. A potem nas przekonaj, że warto zrobić to wspólnie.
Byłoby super, gdybyś miał(a) doświadczenie pracy w mediach, ale nie jest to warunek konieczny. Będzie działo się dużo, szybko, ale z szybko widocznymi efektami i wspierającym zespołem. Tylko od Ciebie zależy, jak potoczy się Twoja kariera w naszej redakcji, ale mamy sporo dowodów, że sky's the limit.
Mamy przykłady na to, że świetnie odnajdują się u nas osoby, które u nas stawiały pierwsze dziennikarskie kroki, ale i takie, które przyszły z dużo większych lub wyraźnie mniejszych newsroomów. Jeśli tylko jest w Tobie "ciąg na bramkę", chęć rozwoju i robienia różnicy, nie będziesz zawiedziony, a my będziemy zachwyceni, mogąc z Tobą współpracować. Tutaj przeczytasz wszystko o misji i wartościach naszego newsroomu. Zerknij i zobacz, co dokładnie nam w duszy gra.
Przede wszystkim jednak szukamy... fajnej osoby, w której – podobnie jak w nas – popłynie pomarańczowa krew. Twój charakter i styl pracy jest dla nas tak samo ważny, jak Twoje kompetencje. A czasami nawet i bardziej, ponieważ wierzymy, że fachu zawsze można się z czasem nauczyć, a błędy można popełniać – ważne, by wyciągać z nich wnioski.
Jeśli czujesz, że to miejsce i rola dla Ciebie, koniecznie się do nas odezwij. Nie wysyłaj nam jednak tradycyjnego CV. Nagraj krótką rolkę wideo, w której opowiesz, kim jesteś i co chciałbyś robić. Może to być wideoprezentacja, ale równie dobrze przykład materiału, który chciałbyś nagrywać.
Jacy jesteśmy?
Nie jesteśmy wielką korporacją, ale od ponad 12 lat swoją dziennikarską robotą skutecznie rzucamy największym rękawicę. Decyzje podejmujemy zwinnie, a proces decyzyjny jest u nas szybki. W związku z tym sporo się tutaj dzieje. Staramy się robić rzeczy inaczej niż wszyscy.
I jesteśmy w tym razem. Choć w newsroomie siedzą (dosłownie lub w przenośni, bo na pracy zdalnej) reporterzy i wydawcy z różnych działów i w różnym wieku, na koniec dnia jesteśmy jedną drużyną, która gra do tej samej bramki. Dlatego na pewno zawsze gwarantujemy Ci życzliwość, pomoc i konkretne porady, bo ludzie są u nas zawsze na pierwszym miejscu. To dzięki nim jesteśmy tu, gdzie jesteśmy.
Dlatego też wspólnie nie tylko pracujemy. Regularnie widujemy się po pracy, biegamy wspólnie Runmageddony, co jakiś czas integrujemy się i imprezujemy w redakcji, a raz w roku na dużym wyjeździe poza Warszawę.
My jesteśmy naTemat.pl i każdego dnia staramy się robić różnicę. Chcesz ją robić z nami?
Wymagania:
- zaangażowanie, "ciąg na bramkę", chęć udziału w transformacji,
- odwaga do występowania przed kamerą,
- przygotowywanie pomysłów i ich realizacja na krótkie formy wideo,
- zdolność do szybkiego tworzenia jasnych, zwięzłych i interesujących materiałów wideo,
- bardzo dobre orientowanie się w tematyce, o której przygotowujesz materiały,
- doskonała znajomość trendów internetowych i swobodne poruszanie po social mediach,
- umiejętność pracy pod presją, z uwzględnieniem terminów i szybkich zmian w świecie newsów,
- biegłość w korzystaniu z komputerów, programów do obróbki tekstu, zdjęć, a także zdolność do nauki korzystania z nowych systemów i technologii,
- zrozumienie i przestrzeganie zasad etyki dziennikarskiej oraz standardów jakości i dokładności,
- biegłość w języku polskim oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- mile widziane doświadczenie w montażu i obsłudze mobilnych programów do obróbki wideo,
- umiejętność solidnego researchu,
- nienaganna dykcja i prezencja.
Oferujemy:
- wynagrodzenie, dostosowane do doświadczenia i umiejętności kandydata,
- pracę u wydawcy o ugruntowanej pozycji na rynku, który dociera do milionów polskich internautów,
- możliwość współtworzenia nagradzanych projektów, o których mówi cała Polska i świat,
- dużą dozę samodzielności i decyzyjności,
- doskonałą atmosferę w redakcji,
- pewność, że nie będziesz jedynie pozycją w Excelu w gigantycznej strukturze,
- nowe, klimatyczne biuro na ul. Burakowskiej,
- elastyczne formy zatrudnienia,
- prywatną opiekę zdrowotną PZU Zdrowie, kartę Multisport
- praca z doświadczonym zespołem, który wspiera wzajemne uczenie się i współpracę,
- możliwość pracy hybrydowej,
- możliwości służbowych wyjazdów zagranicznych,
- nasza redakcja ceni różnorodność perspektyw i pomysłów. Każdy ma możliwość wpływania na treści, które publikujemy.
APLIKUJ
Napisz do nas bezpośrednio:
Michał Mańkowski | Redaktor naczelny i członek zarządu Grupy naTemat
lub